Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Nonii,auto tagasi tänaval liikluses. Oli ükspäev jama forssi juppide järgi minekuga kui süüteluku põhi andis otsad ja auto ka ringtee tänaval foori all välja suri ja tuli nööri otsas 20m vedada parkla ja uue süüteluku põhja järgi minna. nüüdseks andis ka spido plokk otsad mulle tundub,kuna kadus taustavalgus ja spidomeeter ka ei toimi enam,võimalik et ka süüteluku põhja vahetusega mõni juhe kuskilt ära liikund? Hetkel aga lahja seade peal.Sõidab 1,5 bari pealt. uue turbo ja wastegate ja bow paigaldusest on hea meel kuna väiksema ja single entry kuumkojaga turbo spoolib hulka paremini kui oli seda vana hx40 ja twin entry mis suht lõpus alles käima hakkas. Hetkel 1700 pöörde pealt juba vaakumist väljas ja on tunda tõmmet :D Endise hx40 oli nagu minekut aga sujuv,ei tekkind väga turbo auto feelingut. Hetkel tuleb veel siduriga miskit ette võtta kuna võtab elu lõpust ja tundub nagu siduri silindril pulk jääks nagu tiba lühikeseks..et ei suru niipalju kui vaja. Varba otsaga elu lõpuni vajutades siis ok aga muidu tahaks nagu kaasa vedada vms kiirendades suht keeruline käiku vahetada vms harjumattu. Paagi torudega miski jama,lahmab kütet tuulutuse torust mis asub tankimistorus üleval. õudne kütte hais üleval ja ajab ka sealt natuke välja. Paaki maha võtta ka paras porno,vähemalt esialgu tundus,eks peab mõnikord süvenema rohkem. Mõned salongi plastikuid oleks ka uusi ´vaja ja tahaks välja vahetada,hetkel mõned seal suht roppused ja katki. Kui aega saab tuleb stroboga süüte 0 punkt ära mõõta ja vaadata ja siis saab minna uuesti seadistama kuna se 1,5 bari ei ole päris see millega lepiks selle moto puhul. Edit: vaatasin audi logi. Vaakumist tuleb välja mingi 1800-1900 juures, kiiremini hakkab spoolima 3000 juures (siis on miski 0-5-0.6) ja full boost on 3700-3800 Hetkel siis 1,5 bari rõhuga sõites. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]