Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Nonii,asi unaruses olnud oma pool aastat ja vaikus suht,auto enamus aega seisnud ainult. hetkel väheke laiali kakutud ja väiksed muudatuse plaani. Algul oli suht õudne sõita kui kettad seismisega olid tiba rooste tõmmanud kuid paar head pidurdust ja asi korras. Talvel suutsin Vemsi ära tappa. Kogematta sai + signaal lastud ajusse ja mõnedest komponentidest suitsu välja võluda :D Esialgu sai küll vana ajuga proovitud elustada kuid elutahet tollega ikkagi pikalt ei saanud ja sai tellitud uus Vems sinna ja nüüdseks kõik toimib ja ok. Aga väheke ümber tegemise plaanid ammu mõttes olnud ja hakkasin vaikselt pihta. Vahetan välja turbo,wastegate,ja blow offi. 2 kambrilist wastegate hakkan juhtima boost solenoidiga millega peaks saama juba paremini seadistada ja rõhku hoidma panna jne. Kuna linna sõidus oli hx40 turbo (12 kuumkojaga) tiba suur ja mul ka lahja seade siis peale läeb hx35 super (8 kuukojaga) mis vahepeal sai riiulisse seisma ostetud ja oma aega ootama. Uus downpipe ja täispikk väljalase ka uus teha. Pole ka väga mootri alt uurind kui oleks hea teada saada kas sepis keps sees või ei ja tuleb uurida kui raske on võtta karterit alt niisama? on kogemusi kellegil ? Kannatab tõstukipeal ilma suurema jamata korra alt ära rabada? õlivahetus jne filter tuleks nagunii panna siis korraga tyhjaks lasta ja karter alt. saaks sisse piiluda mis head peidus on. Muidu aga kui muudatused valis saab siis Peaks saama selle kompotiga asja parandada ning et varem hakkaks spoolima. Mõttes on olnud ka ehk natukene väiksem cooler ehk vaadata,kuid pole kindel kas see on hea mõte. Hetkel 600x300 ja 3 tolliste otstega cooler ees. Uus turbo&vana turbo :D Kuna piltide lisamisega mul siin raskusi siis lisan lingid :( https://www.upload.ee/image/7281366/20403716_941023689370967_559711498_n.jpg https://www.upload.ee/image/7281371/20371177_941073762699293_1609393628_n.jpg https://www.upload.ee/image/7281373/20371056_940472362759433_1914086028_n.jpg https://www.upload.ee/image/7281374/20370629_1632656953472660_907680881_n.jpg https://www.upload.ee/image/7281376/20161226_130645.jpg [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.3%
- SQL:
69.7%
]