Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Ehh,ega väga edenenud pole ja miskit teinud pole temaga,pigem väike tagasi langus on toimunud! Enamus aega mil meil lumi oli ja saanuks jääpeale vms siis olin norras tööl,kuid üks nv sai ka järvepeal ära käidud ja suht fun oli kuigi quatrroga tiba imelik tundub vahel se paarutamine,pealegi harjund tagaveo masinatega maurama :) Aga muidu oli miski jama kaitsmeplokiga,seal miski juhe lahti pmst. ja ei andnud ühendust õieti,isolatsioon hoidis veel kinni. Sai seal liigutatud kütte pumba releed mis vahel võttis elu sisse ja vahel mitte ja lõpptulemusena suutsin saata + signaali Vems ajusse mingi sisendi kaudu ja suutsin tossu lasta välja 3 elemendil + ühe skeemi raja mis seal ajus. Sai ka ringi tehtud vända andurite kronsa kuna Vemsi jaoks oli kaugus tiba kaugel ja 1800rpm juures katkestas korraks süüte ning sai ka uued vända andurid ostetud juurde. Vems sai lastud ära korrastada ja auto toimis 2 päeva :D ja järjekordselt ei käivitu,pm miski jubin vemsil ei anna signaali edasi. Kuid hetkel l seisab ja eks näis kuna elektrik saab aega üle vaadata mis asja se Vemsil seal niiviisi näkku paneb. Muidu aga oli juba mõte audi müüki panna,tundub et väga ei sobi mulle ja mõte on vaadata e30 cabrio omale vms.. Samas sai varutud igast huvitavaid värvilisi jubinaid, Uus 50mm Turbosmarti wastegate tuleks külge kruvida siis veel 50mm Tial blow off ootab samuti paigaldust. Sain ka ühe pool vigase 01A quattro kasti ka kus tuleb torsen välja kangutada,väike plaan oli ehk suveks audi tagaveoks ümber teha. Pole veel saanud korralikku boost solenoidi kätte et Wg mõlemat koda saaks juhtida ja sai ka tellitud andur,et EGT näitu saaks jälgida kui vaja. Plaan oli turbo välja vahetada kuna se hx40 mul 16 kojaga hakkab alles 4000rpmi pealt tööle ja sellega linnas igav sõita kuid hetkel on välja sebitud sinna prooviks 12 kuumkoda mis peaks ehk turbo LÄÄgi vähe väiksemaks tõmbama. Eks näis kui palju ja siis saab edasi mõelda. Samas rõhku ka vähe,1,5bari aint ja nagu enamus ütlevad et alla 2 bari holsetiga väga audi ei liigugi :D eks näis. https://www.upload.ee/image/6151475/20160910_111411.jpg -Wastegate https://www.upload.ee/image/6761620/WP_20150902_005.jpg -blow off [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]