Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Siim89[/i] BOV oleks ka mõistlik enne coolerit tõsta, kus ka originaalis bypass on. [/quote] By-bass on nullring, mille läbilaske võime ei võimalda turbo survet hoiustada =säilitada lisaks tal puudub täielikult kaitse funktsioon ja oh häda need plast junnid lõhkesid nagu granaadid (minul). Paigalda kolde ette, pealtsurve vedruga ülesurve kaitse funktsiooniga klapp alt liigub õhu surve. Kui taipad mootori töö põhimõtteid siis mitte mingil juhul enne goolerit. Ülesurve tagasipõrke kaitsev(väljapeeretav) klapp peab asuma võimalikult lähedal mootori-sisselaske klappidele. Lahti seletades , suru õhk siseneb sissekoldest sisselaske klapidele~30% aega ja siis surve õhu tagasi põrke laine mille kestvus on ~60+% aega , sest mootori sisselaske klapid on avatud vaid väiksem osa ajast , ja enamus aega toimub õhu tagasi põrge vastavalt nukkvõlli võimele. kuula videolt kuidas klapp töötab ja hoiab survet mitte ei lödise nagu drifteritel? https://www.youtube.com/watch?v=1cAoSM7lDVc [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.7%
- SQL:
68.3%
]