Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B5 1.8T Quattro - 1996 - nimi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] [quote][i]Algselt postitas: nimi[/i] [quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: nimi[/i] Just käsin sõitmas ja autol kadus jõud ja turbo viliseb. Võtsin lahti ja kõva lõtk võllil ning külmapooles õli sees. Minul pole huvi seda autot teha hetkel. Seega 2000-3000km taastatud turbo lõppes ära. Paku hind ja saame auto müügis kokkuleppele. [/quote] Kuulsporti taastatud? [/quote] Ja. Kuuli juures. [/quote] Endal sama kogemus Kuuliga. IMO kõige mõttetum vanamees üldse. Oma vigasi ei tunnista ja tema ei eksi kunagi. Ostsin ebayst turbo, kohale tulles polnud tiivikul mutrit ees aga turbo ise oli lõtkuvaba ja tiivik jms korralik. Viisin temale, et äkki paneb sinna uue mutri ja vaatab üle. Hellas paarpäeva hiljem ja ütles, et oi see turbo täitsa läbi ja tiivik kõver, võll samamoodi ja tihendid läbi. Mõtlesin kohe, et asi kahtlane kuna niipalju kui ise vaatasin oli tiivik ilus ja ringi käis ka ilma kõrvalise helita ja samamoodi polnud kuskil õli. Pakkus kohe, et ta võib selle ära taastada ja paneb ka kohe vingema külmapoole tiiviku ja teeb mulle geomeetria ka rõhupeale. Mõtlesin, et hea diil ja las teeb siis ära. Turbo sain kätte siis oli lõtk suurem kui sinna viies aga mõtlesin, et tema spetsialist ja mis ma ikka vaidlen. Turbo sai peale ja no polnud pooltki seda mis samasugune originaal. Mõnesaja km pärast tekkis järjest rohkem mingit vilinat kapotialla ja 600km pealt otsustasin kontrollida turbot. Lõdvik eest ära ja oli näha, et tiivik loperdab ja turbo täiesti õline. Helistasin kohe talle ja hakkas kohe pihta, et sul saaled ära. Saatsin ta pikalt ja ütlesin ,et tulen turboga tallinna. Sinna jõudes siis vend ei rääkind ühtegi sõna ja hakkas turbot lahkama. Siis tõi mulle mingi võlli ja näitas näe siin kaks kriipsu peal ja sul saaled ribadeks. Saatsin ta uuesti pikalt ja vaidlesime niikaua kuni ta pidi turbo uuesti üle vaatama ja teada andma. Siiani mitu aastat möödas ja ei midagi. Olgu öeldud, et õlirõhk ja saaled olid korralikud. Samuti ka sai ennem seda uus õli ja filter. Ise teda ei seedi silmaotsaski ja rohkem sinna ei lähe. Samuti ei soovita ka kellegile teisele teda. Algselt suudab ta võhikule ikka väga asjaliku mulje jätta aga reaalsus on midagi muud. Samuti olen kuulnud, et ta ise neid turbosi ei taasta ja pidid need lätis laskma ära teha ja siis ise võtab vahelt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B5 1.8T Quattro - 1996 - nimi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.7%
- SQL:
67.3%
]