Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: laurz[/i] Kere poolt on köik originaal. Midagi seal tehtud pole. Sain 1,8 C4-ja käpa ja mötlesin.et pääsen kergelt,sest mingi käpa puurimine mulle ei meeldi:D Jama algas sellega,et kapott ei läind kinni:D Muidugi mul AGU sisselaske kolle ja VR6-e tb. Mootorile otsa vaadates ei saand midagi aru,et viltu. Hiljem vaatasin käimari patju. Siis oli näha,et viltu on. Käimari järgi sättisin mootori paika ja käpa ots on ühel tasapinnal kerepoolse kinnitusega. Äkki on siis R5 ja R4-jaga isenditel erinevus. Ei tea.Ma proovin pildi siia lisada kunagi. Siis on näha:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.4%
- SQL:
78.6%
]