Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Viimased kuu aega on auto nüüd seisnud. Põhjuseks see, et turbo jahutuse äravool mädanes ära ning mootor kuumenes üle. Kuna nagunii õlikulu oli ka juba kole suur ning töösooja mootoriga kiskus õlisurve näit ka üsna nulli, siis tõmbasin mootori täiesti tükkideks laiali. Lisaks oli sidur ka aasta jooksul kaks korda jubedalt libisenud ning üleüldse värises see mootor seal vahel kuidagi palju. [url=https://www.upload.ee/image/7430324/IMG_20170903_154101.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7430324/IMG_20170903_154101.jpg[/img][/url] Lahti võttes tuli esimese takistusena ette torukolle, mis segas klapikambrikaane eemaldust. Põhjus selles, et too liialt lähedal. Selle asja parandan nii, et kasutan üht flantsi vahetükiks ning siis saab piisava vahe sisse. Plokki eemaldades selgus et aasta tagasi vahetatud vända otsalaager oli pooleldi pesast väljas ja täiesti sodi. Võimalik et see rikkus ära ka siduriketta keskosa, mille defektsust täheldati enne katete vahetust. Lootsin et saan uute katetega asja korda, sest ketas oli ilmselgelt kulunud - 7mm oli alles, aga peab siis uue ikkagi ostma. Turbot katsudes tuvastasin lisaks ristilõtkule väga suure pikilõtku, noo kohe selline et silmaga ka ikka näha mitte aint näpuga tunda. Seega ilmselt õli pani sealt kaudu ajama, kuigi lootsin et viga ehk ainult klapisäärtes. Ja värisemine tuli katkisest mootoripadjast ehk parempoolne padi oli jälle otsad andnud. Saaled olid veel isegi üsna okeid, kuigi igaühel oli üks kraaps sees ning väljaspoolt olid nad veidi sinised - nagu kuuma saanud. Radikas oli ka vasakust servast kuidagi mäda välimusega ning selle vahetan ka siis välja. Nüüd kus see mootor mul kõik täiesti algosadeks on võetud, siis osa asju olen puhtaks küürinud ning kokku tahan panna kõik uute juppidega. Alumises otsas tulevad siis kõik uued saaled, pikilõtku seibid, õlipump, kepsud ja kolvirõngad. Ülemise otsaga tuleb võtta ette kaane lihv ja klapisääre tihendite vahetus ning klapid ära lihvida. Turbo tuleb ka muidugi uus osta. Viimaks veel uus rihmakomplektja veepump ning karterituulutus teha ümber catchcani peale, et kaotada ära see jura sealt sisselaske kolde alt. Loodaks ikka enne talve valmis saada, et ei peaks Cabrioga talvel sõitma :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.1%
- SQL:
57.9%
]