Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Mul tagadiffer CMB. Puhkuse esimene päev oli päris töökas. Esmalt võtsin varukastist teise torseni välja ja sättisin keevitamiseks valmis. Edasi pidin autoga üles sõitma ning summuti alt ära koristama. Peale seda sai hakata kardaani maha võtma, aga keegi oli nendele poltidele pannud punast keermeliimi ning kokkuvõttes kahte tagadiffri poolset ma auto küljes lahti ei saanudki. Seejärel eemaldasin tagumised poolteljed ning siis saime juba vennaga diffri koos kardaaniga alt ära võtta. Ja seejärel algas see punni saaga. Algul proovisin meisliga tampida, siis keevitasime 6+ korda mutreid ja polte sinna külge. Mõni murdus kohe, mõni lubas ja viimane oli juba eriti lubav, aga siiski murdus. Seejärel ei jäänudki muud üle, kui tuli trell ja puurid välja tuua. Kaks 8st auku sai punnist läbi lastud ning siis hakkasime edasi nuputama. Esialgu proovisime nii, et panime kaks polti ja raudlati sinna vahele aga tõmbas kiirelt poldid sõlme ja viimaks kui üks purunes kukkus ka selle alumine osa diffrisse. Kuna aukude vahe oli üsna väike, siis sai toodud üks jäme raudlatt ja löödud see korgist läbi. Selle külge läks suur tellitav võti + 2 meetrine toru sinna otse ning viimaks saabus see läbimurre ja see raibe tuli lahti. Nüüd tean, et järgmine kord kasutame kohe sama võtet venna quattro peal. Vahepeal kui ma seda diffrit toksisin siis vend keevitas torseni ka ära ning see sai ka oma korpusesse tagasi pandud ehk nüüd vaid 8 poldi lahti-kinni keeramise vaev see vahetus. [url=https://www.upload.ee/image/7091238/20170606_194719.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7091238/20170606_194719.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/7091239/20170606_160247.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7091239/20170606_160247.jpg[/img][/url] Homne plaan näeb ette diffri pesu ja simmerite vahetust, esimeste telgede eemaldust koos torseni vahetusega ning uue sumpa keevitamist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]