Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Sel aastal saan siis viimaks oma autoga miili minna sõitma :) Nädal on jäänud, aga asju mis vaja teha on ikka omajagu: *Uus cooler ette koos uute alu torude ja silikonlõdvikutega *Ühtlasi ka vaakumvoolikud asendada silikonidega *Summutiks sirge toru 55/60mm ning lõppu 2x75mm otsadega otseläbi pütt *Tagadiffris õli vahetada ehk differ maha ja punn lahti raiuda *Kasti küljes torsen vahetada jäiga vastu = tagavedu ehk monona peaks tippkiirus kõrgem olema *Kere värvivahaga üle teha *Töö käigus selgub kindlasti midagi veel :D [url=https://www.upload.ee/image/7083493/IMG_20170509_185828.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7083493/IMG_20170509_185828.jpg[/img][/url] Vahepeal polegi aga muud suurt teinud kui igapäevaselt sõitnud. Korra sai ka 900kg lasti veetud, liikus veel täiesti okeilt ehk jõudu jagub. Vedrustuse osas leidsin lõpuks endale sobiva kombinatsiooni, millega on igapäevaselt ka mugav sõita. Ees siis b4 amordid ja b2 quattro madaldusvedrud, taga b5 amordid ja vedrud. Ennem olid mul ees b4 madaldusvedrud, aga nendega vajus nina jube alla ja vahest tagus vasakult jubedalt keresse. Tagumistega juhtus lihtsalt nii, et vasak b4 amort lasi õli välja ja hakkas kolksuma. [url=https://www.upload.ee/image/7083491/IMG_20170503_111202__2_.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7083491/IMG_20170503_111202__2_.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/7083492/IMG_20170506_171351.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7083492/IMG_20170506_171351.jpg[/img][/url] Viimasel ajal on olnud ka mingi veider vibra sees just maanteel sõites. Veidraks teeb asja see, et kord väristab rooli, siis kandub see värin taha ja väristab aknalauda ja noo tagumikuga ka tunda. Ehk saab jäiga torseniga aru, kust see täpsemalt tuleb. Oleks veljed kõverad siis väristaks kogu aeg ühest otsast, mitte ei liiguks lainetena ühest otsast teise. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]