Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Vahepeal olen üht-teist varunud: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20170328_203828_zps6fibbzrd.jpg.html][IMG=400x250]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20170328_203828_zps6fibbzrd.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20161231_174038_zpsvkr3ilef.jpg.html][IMG=400x250]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20161231_174038_zpsvkr3ilef.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170407_201440_zpsncc5hjbf.jpg.html][IMG=400x280]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170407_201440_zpsncc5hjbf.jpg[/IMG][/URL] Lisaks neile veel ka AANi pihustid ja uus kütusefilter, mis ootas oma aega juba pool aastat. Eelmine pühapäev lootsin kiirelt pihustid ära vahetada ja torukolde külge saada, kuid kõik läks risti vastupidi. Kui pihustid sain ennem ette valmistada ehk uute tihenditega ühe varudes vedelenud lati külge panna ning kohe kiirelt tervikuna ümber pista, siis koldega tuli tegeleda jooksvalt. Tavaline kolle oli mul 15minutiga maas, kuid torukolde külge poltimine võttis julgelt tund aega, sest osasid mutreid sai vaid lehtvõtmega keerata veerand tiiru kaupa. Edasi selgus et koldega kaasa tulnud turbo poldid võib suure kaarega minema visata, sest keere oli täiesti mööda. Originaale ka lõigata ei tahtnud, sest neid läheb mul veel vaja teise auto jaoks. Ühest poldikastist tulid aga välja sobiva keerme ja pikkusega poldid ning sain jätkata. Viimaks jäi leegitoru veel külge panna, kuid siis selgus et lambda jääb ette. Keerasin siis tolle üldse küljest ära ja panin pimeda ette. Kui lõpuks kõik kokku sain ja tööle panin oli tulemuseks rõve lärin, mille peale naine küsis et kas selle uue jupiga peabki sellist häält tegema :P Kuna kerge kopp oli ees, siis jätsin auto seisma ja tõmbasin järgmine päev bussiga tööle. Järgmisel vabal päeval võtsin siis kõik uuesti lahti ning leidsin lärina põhjuse: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170404_124219%201_zpst342qu69.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170404_124219%201_zpst342qu69.jpg[/IMG][/URL] Selleks et kolle paremini istuks tuli plokikaant lõigata: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170404_161210%201_zpsxkbzhmgy.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170404_161210%201_zpsxkbzhmgy.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170404_161218_zpsdjuwtwce.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170404_161218_zpsdjuwtwce.jpg[/IMG][/URL] Leegitoru võtsin ka küljest ära ning keevitasin sinna uue lambdaanduri pesa. Kui kõik tagasi kokku sain ja käima panin oli taas vaikne ehk õnnestus. Pärast sai ka veel paar proovitiiru tehtud. Pöördesse läks kiiremalt ja rõhk tuli ka kiiremini üles, kuid muus osas tundus nagu suht sama ja ootasin enamat. Järgmise päeva õhtul linnast ära sõites hakkas jubedalt katkuma ja lõpuks enam üle 0,3bar ei boostinud. Lükkasin arvuti külge ja nägin lambda vigu ja lisaks neile veel ka 00561 veakoodi. Tegelikult juba kuskil veebruari lõpust saati oli sõites vahest selliseid kahtlaseid jõnkse ja vahel 4. või 5. käiguga kiirendades poomist. Kuna lambda vigu viskas ka sügisel sisse ning measuring blockside alt vaadates näit vahel ei muutunud, siis tundus paras aeg see lambda lõpuks ära vahetada. Täna kruttisin vana maha ja uue boschi asemele: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20170408_100922_zps002lwtwb.jpg.html][IMG=400x280]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20170408_100922_zps002lwtwb.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20170408_101242_zpskzzsxvgg.jpg.html][IMG=400x280]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20170408_101242_zpskzzsxvgg.jpg[/IMG][/URL] Lükkasin uuesti arvuti järgi, kustutasin veakoodid ning jälgisin measuring blokside alt mida uus lambda teeb. Kui vanaga pidi sada aastat ootama enne kui volt edasi-tagasi pendeldama hakkab, siis nüüd kulus vaid 5-6 minutit. Proovisõidul liikus reipalt ning nüüd oli ikka tunda ka seda vahet, millest varem eriti aru ei saanudki. Lisaks võtsin viitsimise kokku ja vahetasin küttefiltri ära. Oleks see selline viie minuti töö nagu esiveolisel siis oleks juba varem ära teinud, aga quattrol asub see ju sõna otseses mõttes urus. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170408_133658_zpsyrnanlsd.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170408_133658_zpsyrnanlsd.jpg[/IMG][/URL] Nüüd oleks vaja veel cooleri jaoks torud ja lõdvikud ära osta, kolde jaoks teipi varuda ning turbo jaoks raha leida (jube hea oleks kui keegi ostaks ära selle 1.9tdi mis mul müügis on :D ). Enne seda tahan veel hammasrihma komplekti koos veepumbaga vahetada, siis veel klapisääred ja igaks juhuks ka kepsusaaled. Mingit ulmepüssi siit nüüd ei tule, sest tegu ikkagi igapäeva autoga millega vaja iga päev 50km sõita ehk vastupidavus peab säilima, aga törts kiirem võiks ikka olla :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
53.8%
- SQL:
46.2%
]