Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Leidsin ka ise googeldades 349 eur kitte, kus siis kõrgendused ja splitterid. Aga hetkel plaanis suunata raha mootorisse. Viimasel ajal hakkas õli kole tihti kaduma ning viimaks märkasin, et üks õlijala küljes olevatest anduritest lasi läbi. Too sai suve lõpus ajutiseks punniks ette keeratud kuni saan õlitemp. anduri, aga nii sellest ajutisest lahendusest sai igavene kuni tänaseni, mil vahetasin selle õige anduri vastu välja. See teine oli juba end ise lahti keeranud ning võtmega pihta minnes liikus libedalt ehk sain näppudega välja keerata. Kui ma juba peadpidi seal olin, siis võtsin vaevaks ka õlirõhu anduri ära ühendada. Kõik küljes sai masin käima pandud ning rõhukella viskas hetkeks 5bar peale ja siis kukkus 4bar peale, õlitemp. jäi aga alla ehk ühendused olid olemas. Veerand tundi hiljem läksin siis huviga vaatama, et mida kellad ka näitavad ning õlitemp. oli vaevu end sealt esimesest kriipsust ülespoole vedanud, õlirõhk oli aga üldse 1bar. Viis minutit hiljem oli juba 0,5bar ja siis kukkus üldse nulli. Gaasi andes virutas noole korraks üles ja siis kukkus alla tagasi. Ilmselt on andur surnud, sest mootorist mingeid kõrvalisi helisid ei kostu. Aga seal rajoonis olles köitis tähelepanu ka veel selline asi: [url=https://www.upload.ee/image/6688831/20170218_124756.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6688831/20170218_124756.jpg[/img][/url] Teiselt poolt vaadates oli näha, et kollektor on ka vastu peasilindrit käinud. Nende kahe vahe on 2,5cm ehk mootor elab kiirendades oma elu. Külgmised padjad paistsid terved olevat, seega annab ilmselt esimene niipalju järgi. Muidugi see mootoripoolne puksi pesa pole ka just kõige jäigem ja ehk aitab sinna lisatugede meisterdamine jäigemaks saada. Ninatala ja selle küljes olev jalg koos puksiga peaks olema päris jäik ning seda ei kahtlustaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]