Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aivo82[/i] [quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Külmad käes ning enam ei saa mööda vaadata hädast, mis on juba kaks aastat käivitades vaevanud. Kui kaks aastat tagasi -30C juures ketras starter veel enam-vähem, siis praegu -17C juures poob juba nii kinni et vaevu jaksab end liigutada, kuid kuidagi tuleb see jõnks ära ja käima ta läheb. Suvel sai ka varudest üks kasutatud starter külge pandud, aga see töötas umbes täpselt kolm päeva ning siis läks see raskel vedav tagasi, sest oli vaja kiirelt liikuma hakata. Kuna asetseb see starter mu autol ikkagi sellise koha peal, mis eeldab vahetuseks summuti või kliimapumba eemaldust, siis tellisin päris uue. Ehk tõmbab ilm ka pühapäeval pehmemaks, sest mitte ei kisu sellise temperatuuriga õue auto alla. Kuu tagasi hakkas ka tulede kang jaurama. Enamus ajast on vasakud pargid kadunud ning autocheckis hoiatus ees. Siis mingi aja kõik isegi toimib nii nagu peab. Samas üks hommik ei olnud mul ei lähi ega kaugtulesid ja pidin udukatega sõitma ning kui linna jõudsin, siis uuesti sisse välja lülitades hakkasid tuled põlema. Ei taha seda kangi ka enam lahti võtta, sest endiselt on mul meeles 30+ korda kokku-lahti võtmist eelmisest korrast et üldse tuled põlema hakkaks. Kergema vastupanu teed minnes oleks mõistlik vaadata uus tulede kang ehk kui kellelgi on pakkuda püsika nuppudega A6 c4 või A4 b5 pre-fl tulede kangi siis olen huvitatud. Aga muidu sõidab hästi, läheb kiirelt soojaks ning liigub erksalt. [/quote] Kas sulle mitte minu Compi starter ei saanud? Minul endal suurte külmadega küll mingit käivitamise probleemi ei olnud. Tihtipeale on igasuguste starteri probleemide põhjuseks hoopis vilets starteri ja geneka/aku vaheline jäme voolukaabel. Pinget mõõtes on kõik ilus ja korras, sest selle 12-14v kannab isegi üks ainus vase kiud edasi aga käivitusmomendil kukub vool ära ja ei jõuagi starterid ringi tõmmata. Teine asi mida võiks vaadata ja vahetada on starteri otsas olev võlli puks, pildil nr. 9 (varuosa kood 028911257): http://www.oemepc.com/files/img/Bilder/118/118911100.png Ajutine lahendus kas või proovimise eesmärgil oleks see puks seest ära puhastada puuri vms-ga ja uus määre sisse panna, paar kuud töötab nii ka kuni uuesti harja tolm vms sinna sisse koguneb ja kleepiva löga moodustab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.9%
- SQL:
55.1%
]