Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Kuna puht füüsiliselt mitmes kohas korraga olla ei saa, siis lihtsalt miili jaoks aega ei jagunud ning ei hakanud rabelema ka. Nii see auto umbes kuu taas seisis, kuni eelmine nädalavahetus paigaldasin juhipoolsed alumised ukseliistud ning vahatasin enamuse autost värvivahaga ära. Tagaosa ja katus jäid küll ajanappuse tõttu tegemata, kuid väheke parem sai ikka. Kalendrit vaadates taipasin, et umbes aasta tagasi sai tehtud viimased sõidud oma teise ja nüüdseks illegaalseks saanud 1.8TQ sedaaniga ning seega tundus nüüd viimane aeg asi kätte võtta, et saaks taas sõita autoga, mis meenutab mu eelmist. Esmalt sai siis kokku lepitud aeg sillastendiks. See sai esimeseks asjaks ka valitud sel põhjusel, et saada kinnitust veermiku korrasolekule, sest keegi ei hakka poolvinnas sildu stendima. Täna saidki sillad paika ning seega tean, et veermiku osas peaks kõik korras olema. Enne seda sai aga eelmisel õhtul aku peale pandud ning varuratas asendatud tavalisega. Kuna proovisõidul ma varem käinud polnudki, siis ei osanudki midagi oodata. Tegin veel ennem kindlustuse ära ja läksin proovima. Esimest korda 2. tühjaks vajutades käis aga kohe pauk ja plöt-plöt ning edasi enam ei liikunud. Arvuti muidugi mingeid koode ei tuvastanud, kuid boosti näidikut vaadates oli pilt selge, sest vaakum oli suht olematu ehk -0,2. Probleemiks oli siis sisselaske toru, mis oli lõdvikust välja hüpanud. Toppisin siis toru sisse tagasi ning sõitsin klambrit kruttima. Järgnes katse kaks ning kõik kordus taas. Sättisin siis torud vähe teise nurga alla ning läksin uuesti proovima ja sedakorda jäi pidama. Sõitsin siis rahulikult koju ära, kuna oli juba kottpime ja kuskil x rajoonis ei tahtnud maantee ääres ka enam tuunima hakata. Teiseks asjaks oli nimekirjas auto näitamine maanteeametile. Kuna sinnapoole suunduv tee on selline hea 2 reaga ning 70ga sõidetav, siis tuli ühe foori tagant esimesena lahkudes soov 2. käiguga korralikult minna anda. Start oli vägev ning edumaast piisas, et pärast pauku taas plöt-plöt üle 2 rea paremasse teeäärde vajuda ilma et teised veel järgi oleks jõudnud. Õnneks olin ma ennem kaks uut klambrit varunud ning sai siis need teistele lisaks juurde kruvitud. Seejärel sai auto ette näidatud ning olin esimest korda sattunud sinna nii õigel ajal, et ei pidanudki üle poole tunni ootama. Auto sai kohe ette näidata ning paberi ümbertegemiseks pidi max 10min ootama. Pärast seda viisin aga auto seisma tagasi, sest ennem ülevaatust pean ma lambda anduri üle vaatama, kuna vahepeal jääb näit 0,27V peale kinni ja viskab vea sisse. Umbes kilomeeter enne sihtpunkti sai korra veel maanteel proovitud kiirendust ning sedapuhku lõi tagadiffri vaakumvooliku mootori peal olevast kolmikust välja, mis tähendas koheselt ka rõhuleket. Nüüd siis vaja kõigile pisikestele voolikutele ka klambrid peale panna. Tagantjärgi on koomiline meentuda seda, et varem kulus mul ilmatu aeg 0,5barini jõudmiseks ning nüüd tuleb see 0,5 juba õrna vajutuse peale ning 1,2-1,3ga hakkab lammutama. Seega nokk kinni, saba lahti. Nädalavahetusel peale tööd tahan aga need puudused likvideerida, et saaks teisipäeval ÜV ära teha. Ja mu enda isiklikuks "rõõmuks" on siiski ka seekord autol vibra sees. Kuna eelmise kere peal sai mässatud ja proovitud üksjagu, siis tegevust mul jagub ennem kui saan käed üles tõsta ja kaotust tunnistada. Aga sedapuhku on see vibra peidetud vahemikku 65-80km/h, annab tunda nii 4. kui 5. käiguga (3. ei proovinud) ja kaob koheselt kui sidur alla vajutada, lahti lastes tuleb aga tagasi ning kaob alles siis kui kiirus on sellest vahemikust väljas. Linnas 50ga või maanteel 90-100 sõites polnud midagi tunda. Veljed sirged ning teise auto all nendega probleeme polnud, seega peab viga peituma autos endas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]