Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: TurboSlava[/i] Krt et su vana teema ka alles jääks. Teie autodest sain indu ja üks c4 saab aebi omale.😁 [/quote] Ju ta ikka alles jääb, aint mitte kuidagi ei taha see endiste alla liigituda :) Nüüdseks 2 ja pool päeva tööd seljataga ning õue üles küntud :D Ehk siis mootor töötab ja auto liigub iseseisvalt. Veidi juttu ka tegemistest: Reedel peale tööd vahetasin tagumised püstakud ja käändmikud ringi. Rattad alt ära võttes avastasin, et tagumist stabikat ja selle tugivardaid enam alles ei olnudki. Ju hakkas eelmistele kolin nii kõrvadele, et lihtsam oli ära võtta kui uued puksid ja vardad paigaldada. Demonteerimine oli õnneks lihtsam kui kartsin, vasakult sain kõik lahti, paremal pidin aga siiski alumise eksentriku puruks lõikama. Peale käändmiku eemaldamist vajus mõlemal pool ülemine õõts vastu püstakut ehk puksid oli olematud. Samas taaskord polnud vahet mis seal all oli, sest asemele läksid mu enda auto alt tulnud korralikud jupid. Lisaks olid ka mu autol ülemised õõtsad valatud, mitte need plekist õhukesed laastud mis compi alt tulid. Too õhtu lõpetasin 23:30 ning paigaldamata jäi vaid stabikas. Laupäeva alustasin stabika paigaldusega. Külge läks eelmise auto pealt tulnud s4 stabikas koos uute oem pukside ja b-osa kontidega, mis said auto all sõitu vast max 50km. Sellele järgnes esimeste pooltelgede välimiste otste vahetus, mis ei läinud mitte nii libedalt kui võinuks. Nimelt häda oli taas nende plastpuksidega. Uute otstega olid kaasas need madalamad. Mõtlesin, et ehk mul veab ja saan need paksemad vanade otse alt. Sealt tulid välja aga ka need õhemad. Lõpuks ei jäänudki muud üle kui pidin vana auto poolteljed lahti võtma ja sealt seest need paksemad plastpuksid võtma. Kui välimised said vahetatud, siis tuli ära pesta ja määrida üks sisemine ots, sest keegi "tark" oli arvanud, et suurepärane idee on summuti kaitseplaat kasti küljest eemaldada. Selle tulemusena oli seal otsa sees plastelini taoline möks. Uue määrdega sain asja ilusti kokku ja teisele sisemisele otsale lisasin samuti määret nii igaks juhuks. Edasi asusin paidaldama radikaid ja kliima tavaari. Oma koha leidis ka uus ja läbipaistev paisupaak. Sealt edasi jäigi veel kütuse peale ja tagasivool ühendada ning mõningad pistikud kokku panna. Turbost väljuv osa tuli ka ära parandada, kuna viimane lendas ükskord kohapeal paarutades lõhki. Selle tarvis oli mul varutud silikonist põlv, kuid kuidas ma ka seda ei proovinud jäi see kortsu vastu kliima kuivatit nagu ka seal varem olnud originaal toru. Parim ja lõplik lahendus oli umbes 10cm maha lõigata originaalist ja nii sain lahti sellest katkisest kohast ning toru jäi kuivatist eemale. Seega igati win-win ja probleem lahenes lihtsalt. Mingeid pisemaid asju sai tol päeval veel tehtud, kuid niipalju ei jõua ka kirjutada. Täna oli siis see suur päev, kus tuli pidurid õhutada ja juhtmed kaistmekarbi alla ühendada. Esmalt keerasin kõik niplid lahti ja hakkasin neid järjest sulgema kui õli kohale jõudis. Tagumisteni ei tahtnud aga õli mitte kuidagi jõuda. Jätsin siis niplid lahti ja asusin vahepeal juhtmeid paigaldama. Sain kõik kokku ära ja kui saabus hetk auto käivitada, ei toimunud mitte midagi. Starter aina ketras ja ketras, kuid ei midagi enamat. Kuna pumpa kuulda ei olnud, siis sukeldusin paagi suunas, et mõõta kas voolu peale tuleb. Sain juba kaane maha ning siis tuli vend aju näpus ja küsis, et ehk paneks selle ka külge :D Täiesti kahesilma vahele oli jäänud asjaolu, et aju vedeles tagumise aknalaua peal ning ma polnudki seda paigaldanud. Pärast aju paigaldust mootor käivitus. Sellele järgnenud õhutamise protseduur oli taas aga kole ja pikk, kuid sellest olen juba teises teemas ka varem rääkinud. Toona sai veeretada selle 1.8t eripäraks, kuid nüüd kus on 3 sellist mootorit veel tehtud ja kaks neist b4 peal, siis mitte ühegiga neist kolmest polnud seda jama. Igatahes lõpuks sai õhu taas välja ning nüüd sai juba autos sees kliima juhtplokiga mängida ja klappide liikumist jälgida. Nissensi radikas küttis endiselt kui põrgu keris ning kõik klapid liikusid nii kuis neid juhtisin. Tulles nüüd tagasi tagumiste pidurite juurde, siis seis oli endiselt kuiv. Muud ei jäänudki üle, kui keerasin pumba küljest toru lahti, et veenduda kas sealt õli ikka tuleb või mitte. Selguski tõsiasi, et tagumiste pidurite väljundist ei tulnud tilkagi õli. Lasin naisel pedaali pumbata kuid endiselt tulemus null. Järgmiseks võtsin appi haamri ja hakkasin sinna väljundi kohale pumba peale lööma samal ajal kui ta pumpas ning viimaks hakkas mingi pahna sealt seest välja lendama, millele järgneks lõpuks ka õli. Seega nüüd jõudis tagumisteni ka õli ja sai kõik 4 ära õhutada. Viimasena läks alla terve väljalase alates turbost kuni lõpupütini ja sai ka rattad alla keeratud. Viskasin ajutiselt vana istme sisse ja saabuski see moment mida olin oodanud - sõita taaskord enda autoga. 240mm sidur toimis ülimõnusalt ning ca 5000rpm startidega ei väljutanud ei kärsakat ega kostunud veermikust ei mingeid kolinaid või rakse. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20160724_192122_zpsqho1f1mr.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20160724_192122_zpsqho1f1mr.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20160724_192141_zpsback9dvb.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20160724_192141_zpsback9dvb.jpg[/IMG][/URL] Liikuv pilt -> https://youtu.be/blRG4i772LM Nüüd ongi jäänud vaid tuled ja stange ette panna, sisu kokku lappida ning siis algab taas see mnt ja üv ring. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.2%
- SQL:
50.8%
]