Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Üle pika aja sai nüüd kaks poolikut päeva tehtud. Mootor sai maha tõstetud vana auto pealt, Compil sild vahetatud ning veidi ka juhtmeid ja torusid sätitud. Competitioni pealt tulnud jupid olid enamus sellised, et parim enne möödas. Kunagi on vist ka vasaku rattaga äärekivisse sõidetud, sest õõts on vahetatud/romula kirjad peal, kuid huvitav markeering oli see et õõtsa peal oli kirjas Audi B4 AEB :D Igatahes püstakud tükis täiega koos roolivarrastega võtsin vana auto pealt, samuti ka sillatala koos alu pukside ja õõtsadega. Pukse pidin suuremaks puurima, kuna ennem oli poldi auk 10, nüüd 12. Kuna enamus asju seal Compi peal absoluutselt keeramisele ei allunud, siis tuli ka mõnd polti lõigata. Piduritorude juures ei keeranud ka mitte ükski ühendus lahti. Lahendus oli see jama maha rookida ja taas teise auto pealt kõik ümber tõsta alates pidurist kuni abs pumbani. Viimaks sai ka 5x112 rattad juba ette alla lükatud, kuid korra pean veel nad alt võtma, sest poolteljed jäid praegu külge panemata. Nende jaoks võtan uued välimised otsad, sest praegustel kummid lõhki. Korra mõtlesin ka vana auto pealt võtta terved teljed, kuid seal on sisemiste otsade mõõt väiksem ja kui tükkis täiega ei saa, siis võtan pigem juba uued otsad kui hakkan neid kasutatuid ringi tõstma. Taas ratastel olles selgus ka tõsiasi, et ennem all olnud vedrud olid vist mingisugune tehase madaldus vms, sest nüüd on esiosa ilma mootorita umbes 5cm kõrgem kui ta oli seda ennem teiste püstakutega. Samas ma tean, et lõpptulemus on normaalne ja nagunii lähevad ka tagumised püstakud tükis täiega vahetusse ehk ka tagaosa jääb pärast sama kõrge kui vanal autol. Oli ka soov veel mootor peale panna, kuid laupäevaks jõudis kohale vaid 240mm sidurile ümberpuuritud ühemassiline hooratas. Teha lasin selle taas klubilisel Krisssu. Korv ja ketas jäid aga tulemata. Seega tuli mootorile kile peale tõmmata ning ehk saab siis järgmine laupäev peale tõsta. Teisipäeval sai ka veidi salongi tehtud ja mootori juhtmestik läbi tulemüüri pandud. Tegin siis nüüd ka endal nii, et auk tuli kliimatorude kõrvale. Esimest korda tehes ehk siis vana auto peal jäi aju välja, venna autot tehes sai see teine lahendus enda jaoks avastatud. El.lisade ja mootori juhtmestiku sain ilusti vastu tulemüüri jätta ning nende peale tuli siis juba see vilt ja siis ka vaip, mille üks nädalavahetus survekaga ära pesin. Uksepolstrid sai ka veel kõik peale pandud ning uste osas rohkem miskit tegema ei pea. Järgmisena tulekski juba see suur must salongiventika kobakas tagasi paigaldada, kuid ennem seda vaja kõik klapid ära paigata, sest hetkel on nad kõik paljad ja augulised. Siis juba liigub asi edasi armatuuri paigaldamise suunas. Aega veel läheb, aga asja saab :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]