Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] Eks sa ostsidki ainult auto passi ja raami, kõik muu on nagunii seal vast vidusse keeratud. Viitsimist soovin igatahes. [/quote] Jap, selle raha eest poleks isegi tava B4 quattro saanud olla korralik :) 23 ja 24 sai üht-teist tehtud. Sisu sai mõlemal autol välja visatud ehk plekini puhtaks. Juhtmetest jäid Compil alles vaid el.akende, peeglite ja keskluku omad. Teised pidin kõik enda auto pealt võtma, sest nii võttes oli Comp ikka suht plankline varustusega. Kogu swapiga võitsin endale vaakumiga keskluku ning kaotasin katuseluugi. Lukusüsteemi üle on hea meel, sest see elektriline pani suht tihti näkku. Katuseluugi osas aga meel kurb, kuna ilma luugita peab kliima kohe kindlasti töötama. Ses osas ei tohiks vast probleeme tulla, kuna süsteem oli gaasi täis ning varasemalt kliima-automaatika vigu ei kuvanud. Teine miinus pool oli aga see, et pean nüüd selle laepolstri ära nahatama, et piilaritega kokku sobiks. Lahti võttes nägi ka muidugi seda, et terve põhi oli ilus puhas. Teisel autol oli mul juhi jalgealune roostes. Pagass oli kõige hullem peldik. Esimest korda seda nähes oleks tahtnud karjuda, luugi kinni lüüa ja siis uuesti õrnalt piiludes lahti teha. Nüüd kus kast oli väljas sai kõik roheliseks mäkerdatud polstrid välja rebida ja lõkkesse panna. Kuna osa plekke olid ka seest rohelised ning häirisid jubedalt, siis sai need ka mustaga üle värvitud. Kühvliga sai suurem sodi välja tõstetud ja lõpp tolmuimejaga tehtud. Viimaks tõstsin teise auto pealt puhtad polstrid sisse, samuti vahetasin kohe tagatuled ümber ning viimasena läks luugi peale ka polster. Nüüd saan rahuliku südamega oma tekid ja padjad reisile minnes sinna panna. Kuna kuum ei andnud alla, siis sai laupäeval veel terve sisu puhtaks pestud. Survekaga sai üle käidud põhjamatt, tagaiste ja esimesed istmed. Hele riie läks kohe tunduvalt valgemaks :D Plaanis oli veel ka mootor ümber tõsta ning teise auto pealt sai see põhimõtteliselt maha võetud ehk kõik poldid tulid ära ning kast ja ploki vahele tuli juba vahe sisse, kuid tulid teised asjad vahele ning nii ta jäi. Võib-olla ongi hea, sest peaks ka vist hooratta laskma ikkagi ümber teha ja 240mm siduri kohe panema. Kastiga on juba piisavalt trenni tehtud ning enam väga ei viitsiks. Lõpetuseks ka paar pildikest veidi erilisematest B4 taguotsadest: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/e9c3ca44-ce04-4ac5-b39a-30a320a67f4d_zpsxj57cpof.jpg.html][IMG=800x320]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/e9c3ca44-ce04-4ac5-b39a-30a320a67f4d_zpsxj57cpof.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2016-06-26%2019.29.54_zpsduhpe7li.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-06-26%2019.29.54_zpsduhpe7li.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2016-06-26%2019.29.41_zpskgkjtync.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2016-06-26%2019.29.41_zpskgkjtync.jpg[/IMG][/URL] Kas keegi teab, mis on oletatav lõppkiiruse Competitioni käigukasti ja tagadiffriga? Vahel mõtlen, et äkki peaks ikkagi 2,3 omad panema, kuid samas nii kaotaks kiirenduse osas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Competition Quattro 1.8T - 1994 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]