Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 Avant "Helmut" - 2003 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Võttis aega, mis võttis, aga peale 2,5 aastat kuulutuste üleval hoidmist leidis ka see auto endale uue omaniku. Edaspidi hakkab vurama endiselt Quattro kliimavöötmes, aga üsna peatselt saab baasiks olümpialinn Vancouver Kanadas. Ma usun, et sihtkoht Kanda võib mõnedele tõstatada küsimusi stiilis “aga kuidas?” ja ilma mingit saladuseloori laotamata: ma ei teinudki mitte midagi erilist selle jaoks, et auto sinna müüa. Kontakt ostjaga tekkis läbi Mobile.de augusti keskpaigas, aitasin tal atra seda nii kuidas oskasin ja tänaseks päevaks on auto konteineris ning üsna pea Kanada poole teel. Eriti hindan müügiprotsessi juures siin aset leidnud viimast arutelu. Kummaline on lugeda, et “ega see enda põlve peal peetud ajalugu pole ühti midagi väärt” ja “ainus võimalus seda ehk müüa on taastada concours’i tasemele, et üldse keegi huvi tunneks”. Esimese mõtte kohta küsiks siis, et miks siis seda foorumit üldse peetakse (mina ise-enesest väga suur foorumi fänn) ja teise pealt võib igaüks teha ise kalkulatsioonid, et kui palju see maksma oleks läinud vs. palju auto tegelik väärtus ja müüdavus sellest tõusnud oleks. Mina omad kalkuleeringud said tehtud subjektiivse analüütilise protsessi käigus ja minu jaoks oli vastus lihtne. Siinkohal ei tasu minust valesti aru saada – ma hindan kõigi panust, kes üldse kunagi mulle mingisugustki nõu on andnud. Infos peitub võim ja igaüks teeb soovitustest/mõtetest omad järeldused. Sai teinegi kord siin ikka korralikul kombel oma arvamust avaldatud ja loodan, et seda tegid ka teised. Arutelus peitub võim ja x+1 pead on ikka x+1 pead, seega “aitäh ja kummardus” kõigile kaasarääkijatele. ----- Saadan ka tervitused kõikidele “7000€, tulen järgi” tõbrastele (eriti neile, kellede pakkumised FB kommentaari tasemelt kaugemale ei jõudnud). Et teil ikka oleks jaksu edasi põrutada ja oma asja ajada. Antud autoga oleks ma pigem: 1. lasknud endale kuhugi metsa augu kaevata 2. sinna sisse sõitnud 3. muld peale …ennem, kui teiesugustele troppidele selle loovutanud oleks. Igasugu kõiki aistinguid hellitavaid infovahetusi mälestades taaslooksin siin meelsasti ühe lõigu kõnest ühe soomlasega selle aasta augusti keskpaigas (soome aksent mõelge ise juurde): Funnlander: “What is your lowest price?” JJ: “My lowest price is marked in the advert.” F: “I think my lowest price is 5000€.” JJ: “Then I think we have nothing further to discuss.” Eks kõik, kes mõndagi autot müünd on, on selliste inimestega kokku puutunud, seega ega see väike seik Pandora laegast ei ava, aga ehk pakub vähe kergkirjanduslikku meelelahutust. ----- [b]Milline oli minu isiklik kogemus selle autoga?[/b] Eks siin üht-teist ole arutletud ka, aga peamiselt ikkagi tegemist sellise väga mõnusa pereautoga, mis tänaseks päevaks kergelt antikvariaadi hulka liigitumas tehnoloogiliste lahenduste poolest. Siiski pakub igati rahuldavat kompotti sõidumõnust ja mugavusest. Kui tehnoloogiat puudutada, siis tegelikult jäin lõpuni igatsema ainult võimalust BT kaudu muusikat mängida ja minu arvates muud nagu puudu ei olnudki. Raua poole pealt võiks välja tuua tohutu janu (suhteline) ja Milleeniumi-eelse käigukasti, mis oligi ainus nõrk lüli sõidurõõmust lähtudes. Olles kogenud “waixu” analoogset autot, millel on VKM'i tehtud seade mootorile ja kast tehtud Hollandis enne toomist, siis ütleks, et seda käigukasti muret kannatab natuke ravida ka ilma midagi laiali lammutamata. Seadega masin on võrreldes tehasest tulnuga nagu öö ja päev, eriti just teravuse poolest. Kokkuvõttes ikkagi mina suuresti peale selle BT millestki puudust ei tundnud ja isegi sellele probleemile olid lihtsad lahendused olemas, kuid üks hetk ei olnud võimalust ja teisel jälle muud prioriteedid. Jäi lahendamata seekord ja üsna tihti ei mänginudki mulle mingi müra taustaks peale auto enda mehaaniliste helide ning oma mõtete. Ei igatsenudki, eriti suvel, kui sai aken lahti sõita ja kuulata, kuidas turbod natuke veoautole sarnanedes vilistasid. Kindlasti võib tekkida siin küsimus, et kui ma nii rahul olin, et miks siis üldse müüa? Tegelikult 1. päevast oli plaan ca. aasta maksimaalselt seda autot pidada ja jälle midagi uut otsida-kogeda. Enne seda olin pidanud üht autot kõige kauem aasta ja kolm kuud ning ARK’ist saadud numbrimärke autole külge kleepides ei osanud ma arvata ka, et see odüsseia nii pikk saab olema. Eriti hea kogemus oli vahepeal see, kui müüsin Brabuse klõbinatega W220 S500L’i ära kõigest kuu-pooleteisega samas ise ennustades, et nüüd see MB meile jääbki, kui RS6 pole senimaani müünud (möödunud oli ca. 8 kuud). Selle W220 puhul oli tegemist pea kõige kallima masinaga turul ja see on senimaani ka ainus auto, mida müües olen, küll väikese, aga kindla kasumi teeninud. Forrest Gump ikkagi teadis (vaatamata sellele, et ta vähe rumal oli), millest räägib, kui oma kommikarbi postulaadi põrutas ja see MB juhtum on kõige ilmsem näide minu jaoks. ----- Sai vist enamvähem kõik esmane pähe tulnu öeldud ja ega see euloogia oma “sõbrale” lühem olla ei oleks saanud ka. Teenis truult, kui välja arvta tõesti see, et tegemist oli esimese autoga, mis mind nö. tee peale jättis (sõitis kohale, aga seistes läks katki). Kuid seegi juhtum oli omamoodi harukordne, õpetlik ja mitte igapäevane mehaaniline tõrge. Autot sai kasutatud, kui igapäevast sõiduvahendit ja selleks otstarbeks on tegemist väga oivalise, kuid ülalpidamise poolest vähe kallivõitu ja aktuaalsuse mõttes kergelt juba “pööningul ämblikuvõrkudesse mattunud” paketiga. [b]Head teed ja järgmist 265 tuhandet*! Aitäh kõigile osalistele ja eriti Andresele, tänu kellele oli selle auto puhul ainult vaev võtit keerata ja pedaale talluda.[/b] *45 000 neist minu käes ----- [url=https://www.youtube.com/playlist?list=PLuq50mKY_CfHeaLRdYR5JXfLKGMfbXbRG]Kui kedagi peaks huvitama, siis siin leiab erinevaid ettevõtmised, mis mul selle autoga olid ja video kujul talletatud sai. (VAJUTA TEKSTILE)[/url] [b]Mõned pildid läbi 3 aasta ja 2 kuu:[/b] Esimene pilt esimeses bensiinijaamas peale Übach-Palenberg’ist lahkumist…: [img]https://farm2.staticflickr.com/1941/45122394431_eff92a4893_z.jpg[/img] …usinasti veakoode kustutamas: [img]https://farm2.staticflickr.com/1959/45122394201_70a9f36415_z.jpg[/img] Märgid küljes koju tulekuks: [img]https://farm2.staticflickr.com/1966/45073540102_05dc48c6fa_z.jpg[/img] Jõudu sai tehtud alati kõige paremast, mis saada oli: [img]https://farm2.staticflickr.com/1927/45122402171_0c215f2ea8_z.jpg[/img] Vaatamata sellele, et ei saanud päris kindel olla, kas “finišijoon” (tänasel päeval peaks olema suur Audi R8 V10 reklaam?) saab ületatud, mindi ikkagi missioonile: [img]https://farm2.staticflickr.com/1945/45073538592_4e3f2bbe44_z.jpg[/img] [img]https://farm2.staticflickr.com/1925/45073538202_f04d807da8_z.jpg[/img] Vahejahutilõdvik küljest ära tulemine ei takistanud (pärast kodus avastatud) ringi tegemast…: [img]https://farm2.staticflickr.com/1926/45122401151_da95c61699_z.jpg[/img] …ja ilma üle 3000rpm piiri ületamata koju sõitmist (pilt Leedus): [img]https://farm2.staticflickr.com/1972/45122394011_082194a97e_z.jpg[/img] Sõbrapilt juba kodus: [img]https://farm2.staticflickr.com/1928/45122393741_3174c00460_z.jpg[/img] Hall eestimaine argipäev (NB! Minu auto ei ole ja ei ole kunagi olnud “hall”.): [img]https://farm2.staticflickr.com/1970/45073537732_bc6977c28f_z.jpg[/img] Esimene talv garaažis, teine talv sai õiges seades elementidele vastu mindud: [img]https://farm2.staticflickr.com/1916/45122400301_c8a31580f4_z.jpg[/img] Meie aja kangelased #1: [img]https://farm2.staticflickr.com/1977/45073536782_6c6a9dae3f_z.jpg[/img] Meie aja kangelased #2: [img]https://farm2.staticflickr.com/1938/45122398691_6d6b9f8bde_z.jpg[/img] Lõpuks sellisena välimuselt nagu soovisin (NB! Esteetika ei ole mitte kunagi isegi ligilähedaselt sama oluline, kui funktsionaalsus!): [img]https://farm2.staticflickr.com/1915/45122397811_e0375cd281_z.jpg[/img] S/RS: [img]https://farm2.staticflickr.com/1958/45122396621_a8a2ed6fc2_z.jpg[/img] Viimane #1: [img]https://farm2.staticflickr.com/1905/45122396181_b290ec2d72_z.jpg[/img] Viimane #2: [img]https://farm2.staticflickr.com/1917/45122395411_668078ef6e_z.jpg[/img] Head teed! [img]https://farm2.staticflickr.com/1936/45122393411_d4b5c8e93c_z.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 Avant "Helmut" - 2003 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
62.7%
- SQL:
37.3%
]