Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.3 R5 - 1992 - KriP
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KriP[/i] Täna sai vahetatud välja õli, sees oli 5w40 täissünt, sisse läks 10w40 poolsünt + õlifilter. Lisaks külge keerasin uue õhufiltri ja termostaadi. Põhja alla läks originaal põhjakate, nüüd saab julgelt läbi veelombi sõita, ilma et geneka rihm libisema hakkaks. :) Küll aga vaevab mind probleem. Uue kellablokiga on tekkinud miski anomaalia. Nimelt kui uskuda õlirõhu seierit, siis kui rõhk läheb üle 2 bari hakkab armatuuris õlituli põlema. :( Määrimine tundub olevat korralik, üleval sektoris tiksumist pole. Tühikäigul langeb rõhk ca 1.8 bari peale ja tuli kustub ära. Maanteel sõites kaob õlituli vahepeal 10 sekundiks, vahel 20 sekundiks ära ja siis ilmub taas. Õlitase on normis, ning justkui peaks kõik korras olema. Kas mitte õlituli ei peaks põlema hakkama kui õlirõhk langeb alla teatud piiri, ehk vastupidiselt töötama? Kiirustades leidsin üles juhtme kust õlirõhu näidik signaali saab aga kust võtab õlituli armatuuris enda signaali? Panin ülesse püsika soetamiseks kuulutuse, sain kasutaja rocketilt ka vastuse, et mis see komplekt maksma läheb. Nüüd vaja natuke eelarvet vaadata ja mõelda kas tasub püsikas külge keerata. E: Leidsin sellise workshop manuali. [url=http://workshop-manuals.com/audi/80/l5-2309cc_2.3l_sohc_(ng)/instrument_panel_gauges_and_warning_indicators/oil_pressure_warning_lamp/indicator/component_information/technical_service_bulletins/dynamic_oil_pressure_system_troubleshooting_tips/]Audi workshop manual - õlituli[/url] Tundub, et above 2000 RPM, the high pressure switch is used to determine low oil pressure. The oil light will turn on if the control module loses the ground signal from the high pressure switch. For vehicles with an autocheck system: a chime will sound three times. For vehicles without an autocheck system: a buzzer will sound for as long as the light is on. The high pressure switch works the opposite of the low pressure switch. When the oil pressure is sufficient (above the switch specification, see below), the switch closes and sends a ground signal to the oil pressure control module. When the oil pressure is too low (below the switch specification), the switch opens to ground. EHK: High pressure switch ei anna signaali õlirõhu kontroll moodulile ja siis tuli läheb põlema. Ja see õlirõhu kontrollmoodul asub siis selle manuali järgi kaitsmeplokis E2: Lisaks üks mõnusalt pikk teema õlirõhu anduritest jnejne. mida vaja nüüd uurida. [url=http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/96161.phtml]http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/96161.phtml[/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.3 R5 - 1992 - KriP
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]