Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] [quote][i]Algselt postitas: atsee[/i] Vaata küünalde kaitse üle, asub kõrvalistuja jalgade all, mootoriaju kõrval mustas karbikeses - 80A lehtkaitse. Ventika mure loodetavasti lahendab jahutusradiaatori küljes oleva temp anduri vahetus - ilmselt paneb andur villast ja jääb mulje, et radikas on kuum, sellest lülitatakse ka ventikas järgi. [/quote] Tänud! Tuleb andur üle vaadata jah. ---------------------------------------------------------- Vahepeal toimunust siis veidike jutukest. Nii, käima läks mingi -5ga ilusti. Aku sai täis laetud ja ketrab kiiremini küll, et ehk polegi starter kutu. :D Eelsüütekate kaitse oli pooleks, sinna sai uus pandud. Samuti saabusid 0.280 pihustiotsad, tänud freeserile! Auto läks siis tegemisse mõned päevad tagasi: Kompressiooni mõõtmine Eelsüütekate kontroll, vajadusel vahetus Pihustiotsade vahetus ja stend Tuju on mega hetkel. Kompressioon oli 28-30. Eelsüütekad ei olnud lõpuni välja keeratud ja üks oli lühises. Sellepärast lõi ka kaitsme läbi. Olid nad pooleldi oma elu ära ka juba elanud. Uued boschid said sisse. Pihustiotsad vahetatud. Tahm on ränk. :D Algul käivitus päris kaua jne. Selgus, et süüde jube hiline ja kütus täiesti maha keeratud. Kütus sai siis hetkel 3.5 peale keeratud ja süüde sai ka paika. Nüüd käib poolest pöördest ja liigub chipiga võrreldes kõvasti paremini. Ja pidevalt talda andes on öö taga loomulikult. Järgmisena siis K24 ja siis seadesse. Ustega oli samuti naljakas lugu, tegin nad seest lahti ja mure lahendatud. Võibolla oli siis mõni tross külmunud või miskit...Igaljuhul sellega ka korras. Sumpaotsad tuleb samuti alla keerata, sest auto tagument ikka süsimust. :D Kuigi ei tahaks küll neid otsasid eriti maha keerata....Talve sai samuti nauditud siin mõnda aega ja kolmanda käigu tõmbega viskas silikooni sisselaske küljest ära. Klamber oli otsad andnud, sinna sai siis kordades tugevam ja laiem klamber pandud. Nüüd vast sellega ka korras. :) Veidike pildimaterjali ka: Esimene kaitse.(vahetasin ära ja auto kätte sain siis olevat teine ka läinud) [img]https://www.upload.ee/image/6573735/kaitse.jpg[/img] Talverõõme nautimas :D [img]https://www.upload.ee/image/6573734/audi1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6573732/audi2.jpg[/img] Süüte ja kütuse paika panek [img]https://www.upload.ee/image/6573731/audi3.jpg[/img] Ja hetkel torust välja tulev aur :D [img]https://www.upload.ee/image/6573730/audi4.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]