Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranel[/i] Kas c4 soojendusmootor tuleb siis mingi ulme nipiga ära? Endal sai hiljuti just B4-l vahetatud. Kõrvaistujapoolne laegas küljest ära, juhtmed lahti ja siis õige nurga all sai ventika kätte. [/quote] [quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] B4 ventilaatori vahetus on hommikukohvi kõrvale sobiv ja umbes sama kaua kestev. C4 pead ikka natuke vaeva nägema asja kallal. [/quote] Nii ta on jah. Kliimaga versioonil pm 2 valikut. Kliima eest ära(seega kliima vaja tühjaks lasta) või siis kakud selle kobaka välja, mis tähendab, et armatuurialune puhtaks ja jahutusvedelik välja. Kliima tühjaks laskmine ja ära võtmine on ikka kõvasti kergem. Aga no aega võtab ikka jah. Mõned on saanud nii ka, et tõmbavad kobakat välja poole ja siis kuidagi jukerdavad ära. Ma nii ei saanud, see kobakas ei paindunud ikka mitte kuidagi. Ja lihtsam oli kliima eest kakkuda. Pärast veel kobakat tõmmates, tuleb see tagumiste soojenduste lotu ära ja siis peab niikuinii salongi puhtaks kakkuma. Hetkel suht kalla ja talla. Sai auto ära pestud nii seest kui väljast ja ka vaha sai peale. Niipalju siis uudist, et piduripedaal suht raske olnud viimasel ajal(juba enne S pidureid) ja avastasin vaakumlekke. See sai nüüd korda, kuid ikka raske. Sai vaakumit testitud ja vaakumpump läbi. Termostaat sai ka ära vahetatud. Aga see R5 diisel ikka linnavahel võtab aega, et soojaks minna. Maanteepeale saad, siis ilusti õigel temperatuuril. Ja tundub, et see talv ka vaja jälle papp ette visata. Ahjaa ja talvekaid ka pole veel. Nädalavahetusel ehk saan. Ehk keegi teab või on kursis, kas vaakumpumba remondikomplekti ka müüakse? Neid klappe jms? Või on mõistlikum uus vaakumpump osta või leida mõni kasutatud pump? Uus pidavat miskit 100euri ringi jääma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.0%
- SQL:
62.0%
]