Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Need fotol olevad otsad jah on DP-HP pärit. Ultra-sport - Ilusad kvaliteetsed asjad. Phhh Silver, ega mis ma oskan sulle ja teistele lugejatele vastata. Aus vastus on, et auto sõitis viimastel kuudel peale suve maksimaalselt kaks laupäeva või pühapäeva kuus. Tehniliselt midagi tegema ei ole pidanud. Kevade ja suve perioodiga sai tehtud suur hooldus ning kogu vedrustuse vahetus õhu vastu. Uskumatult töökindel auto koos kõikide Modidega. Vist ühe VDO varda vahetasin, kuna lambist viskas peale 2-3 nädalat käivitades mootoritule bank 2 alt. Viimati vahetasin vist 50k tagasi mõlemad. ``Garantiitööna`` võtsin tagumise coilover amordikinnituse silla küljest lahti ja keermestasin õõtsa ja amordi ühenduse poldi puhtaks. Oli alumiiniumi kaasa haaranud püstoliga pingutades ning polt ei läinud lõpuni kinni. Amort liikus puksi peal 1-2mm ja tegi lolli kolksu. Ega ennem aru ei saanud, kui silla loksutuspinki panin. Teadsin seda suht täpselt kontrollida, kuna jäi see halvasti pingutatud koht meelde. Peale väikest parandust vaikus. Pagasniku põhja katsin uue materjaliga. Sama materjal, mis õhupaagi raami ümber. Rattapoldi katted värvisin uuesti üle. Et üldiselt olematu tegevus ja auto kasutamine. Sundisin ennast selle autoga paar korda kuus ca kilomeetri kaugusele poodi sõitma. Aegajalt vähe väljapeetumate restoranide otsad koos naisega. Ka kaubanduskeskuses on selle autoga tore käia. Natuke selline vaba päeva tunne. Paned ostukotid punase alcantaraga pagasnikusse või lased auto restorani ees parkivate mersude ja porschede vahel vastu maad. 30.11 käisin veel sõbra pulmas sellega. Eks ta sellisteks hea tuju üritusteks on jäänud. Igapäevaselt ei viitsi väga liikuda. Kahju on ``kulutada`` ka linnaliikluses, kui päike ei paista ja vihma sajab. Alates detsembrist pole kindlustust kah ja talverehvid/veljed müüsin ka suvel maha. Accuairiga niikuinii pole huvi talvel liigelda. Ega päris täpselt ei teagi, mida temaga teha. Plaan on jaanuari lõpus vist välismaale müüki panna nii nagu ta hetkel on. Kosmilist hinda ei küsi, kuid tuntavalt rohkem turuhinnast. Juppide näol on seal juba praegu nii palju sees, et osandades saaks teise auto hinna tagasi. Õhkvedrustus süsteem, veljed/rehvid, pidurid, sisu(Rool, rihmad, istmed jne), stanged, tagaluuk, väljalase, tagatuled kokku on tänasel hetkel kasutatuna heas hinnas. Pisemaid asju ei viitsigi mõelda hetkel. Ma ei looda saada kogu oma raha tagasi. See on ilmvõimatu ja kuna see on mul juba mitmes selline ehitus, siis tean ``kaotuskulusi``. Samas suvalise A5 hinnaga ära anda ei kavatse ja kindlasti ei kavatse juppidena müüa või originaaliks teha. Kuna 2019 on palju vägevaid autoüritusi tulemas, siis on ka võimalik, et veebruaris näpud sügelevad ning tuleb mõned muudatused teha ning 2019 sellega üritusi külastada. Iseenesest on tore valmis auto, mis tegemist ei vaja. Saaks ainult siit-sealt paremaks teha või uusi lahedaid asju proovida. Nina ehitust plaanis pole. Käigukast on peale viimast hooldust 60k sõitnud ja see tuleks uuesti lahti võtta ja filtrid/õlid vahetada. Seekord teen kindlasti algusest peale ise. Kaks korda ei ole jälle huvi teha. Salongi võiks prooviks osta Diamond car mats komplekti musta naha ja punase rombitatud tikandiga. Täitsa huvitavad näevad välja ja ootamatult soodsad. Uued ägedad veljed ka alati muudavad hooaja nägu. Eks talv näitab ära. Huvi puudus veidi on ja tahaks väikse pausi teha ning muule keskenduda. Samas teades ennast ja huvi autode vastu... RS6 C7, R8.. Porsched on kindlasti autod, mis hobikatena praegust kunagi tulevikus asendada võiks, kuid elame näeme. Paar talve eelse seisukorra ülevaadet taskutelefonist. [img]https://www.upload.ee/image/9265128/IMG_3823.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9265131/IMG_4408.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9265135/IMG_4285.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]