Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Liistude osas läikiv musta kindlasti ei tee, kuna kogu sisu on ka must. Siis kaob kogu kontrast ja on must musta otsas. Praegune kontrast mulle endale väga meeldib. See teema on, et eks alumiiniumile on ka aja jooksul kriipse tulnud ja olen mõelnud, et võiks proovida nad silver/hõbedase karbonkilega üle kiletada. Samas kardan, et jääb porno see karboni asi. Lakkmust tegelikult on ilus. Naise igapäeva autos on ja täitsa okei. Ainult tolmu koguvad hullu moodi. Kapotialuse osas jõudluse tõstmise poolelt ma midagi teha ei plaani. See auto teeb reaalsuses oma südame kohta vägagi head häält ja võimsust tänavale on piisavalt. Sellel tehnilisel edasiarendusel ei ole mõtet ega pikemat tuleviku. Olemasoleva setupiga on auto sõitnud 75 000km probleemideta. Sealjuures on kõik näitajad normis ning mootori töö säilinud korrektsena. Milleks tekitada omale peavalu ja 5k lisaarve, uue pumba, metapritse, hüdriidturbo ja mingi 30-50-60 lisa hp juurde saamisega. Hetkel on paberite järgi mõõdetud 330HP/245KW. RS5 custom väljalase, 3´´ downpipe, teine sisselase ja filter, suur intercooler ja 3´´/2,5`` torustik, custom tarkvara. Auto liigub alt super hästi, lõppkiirus miilil tänu OEM turbole väga kasvanud pole. 235km/h. Sai seadistatud just tänaval reipalt liikumiseks. Isegi klapid ja EGR kenasti töötavad ja ma ei näe vajadust neid sealt välja koorida. Sisselasked ja egr võtsin talvel lahti ja kõik on puhas ja vile. VDO vardad ja puksid panin uued, kui juba lahti oli kõik. EGR radika võtsin maha, kontrollisin lekked ja vahetasin tihendid. Samuti EGR termostaadi. Rihmad, rullikud, filtrid, mootoritermostaadid jne vahetasin niikuinii hoolduse käigus. Turbo lõtkud kontrollitud ning kast lahti võetud alt kontrolliks ja peale hõbenoole hooldust kõik ise üle tehtud. Oli teatud probleeme. Tarbin teda lihtsalt sellise saavutatud võimsusega ja püüan töökindlust hoida. Välimuse pilte kapoti alt leiab ka eestpoolt. Eks seal võiks radiaatori katte, õhukoguja kopsiku ja torud vahetada nt mingi ilusa 5D karbon viimistlusega detailide vastu jne. Pigem mu arust võiks teha esinina FL, aga reaalsus on see, et hetkel on auto niimoodi ka väga tore tarbida ja plaanis on vahendeid ja tähelepanu suunata tulevikus mujale, mis kümneid kordi rohkem rõõmu pakub sellest autost. Tahaksin selle autoga lihtsalt sõita ja tarbida teda tema ``valmis``olemuses. Lõpmatuseni ühte asja edasi ei ole mõtet ehitada. Kipuks meeleheitlikuks tegemiseks muutuma. Praegu on kuidagi õnnestunud detailide osas täiustada ja pole sein ette tulnud. Aga aitäh positiivse tagasiside eest. Olen püüdnud oma autode teemasid piltidega täita. Tühja juttu on tänapäeva maailmas liiga palju ja pilt räägib alati oma loo. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.1%
- SQL:
57.9%
]