Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Ca 1500 km olen nüüd tänaseks õhuga ringi sõitnud. Peamiselt autoürituste raames Soome suunas ning Eestis mitmed üritused. Soomes on Septembri lõpus veel season closing tulemas, kuhu ka kindlasti vaja jõuda. Eestiga peaks nüüd olema suhteliselt kõik selleks aastaks. Linnavahel sõitu ka on olnud piisavalt ning ka kruusateed proovisin ära, et saada erinevaid kogemusi. Välisriigi maanteel 130km/h sõites ei tundnud konkreetse hoiakuga keerdvedruga mingit vahet. 200km/h+ pole proovinud, seega siinkohal ei oska võrrelda. Halval teel on selgelt parem sõita ning vajadusel lased natuke rõhku juurde, et veel pehmemaks saada. Päris luksustunnet ei tasu siiski oodata, rehv on 265/30 ja pandud 10,5 veljele. Kõrged tõusud või lamavad pole enam probleemiks. Kurvides kangutades vedel ei ole ja täiesti võrreldav vedruga. Keerasin tagant amorte nüüd viimane kord pehmemaks ning eest natuke jäigemaks. See viimane seadistus oli jäänud tegemata ja erinevad teed andsid hea võimaluse õige setting leida. Esimeste amortide reguleerimissüsteemid tegin natuke paremaks ja lihtsamini krutitavaks. Kasutasin selleks anodeeritud mootoratta tükke ning anodeeritud musti 3mm kuuskantvardaid. Süsteemi üldisest töökindlusest midagi hetkel rääkida pole, kõik on ok ja mingeid lastehädasid pole tekkinud. Plaanin lähiajal ka keskkonsooli pisemasse topsihoidjasse hästi tagasihoidliku ja originaalkelladega sobiva rõhukella ühendada. Sellele saab käetoe peale tõmmata ja jääb vajadusel varjatuks. Kõik on olemas ja korra ka peale proovitud, aga imelikul kombel tegi kell pumpamise ajal mingit ebameeldivat sirinat ja see läks riiulisse tagasi. Võimalik, et on vedelikus manomeetrit vaja. Näiteks Airlifti oma pult on digitaalse displaiga ja näitab rõhku süsteemis. Accuair on puldi osas natukene konservatiivsem ja kuvab rõhku nuppude taustavalgusega, mis reaalselt liiga täpne pole. Kuna talvel sõita ei plaani, siis ei ole ilmselt vedela silikooni süsteemi pihustamine vajalik. Temperatuur peaks olema 15-18 kraadi garaasis sõltumata välistemperatuurist. Plaanis on talvel iga nädal autot natuke liigutada ja garaasis tiir teha. Mootorid ja süsteemid soojaks, et kevadel üllatusi poleks. Pole välistatud ka mingid järgmised huvitavad ümberehitused talve jooksul, seega who knwos. Mõningad parandused tahaks teha küll visuaalselt. Uurisin revalist ka ühte moodsat rõngastega musta ``Indoor`` autokatet. Oleks kevadel veidi puhtam ja olmemustusest prii auto võtta. Hind polnud muidugi liiga soodne ja seetõttu tasub netis ka silmad lahti hoida. Mõned netist leitud pildid viimasest Noble Car evendist. Fotod on tehtud erinevate külastajate poolt, seega laenatud. [img]https://www.upload.ee/image/8908125/1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908131/DSC_0141.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908135/40510725_2088154894552782_1390180471610015744_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908137/40623757_2088154697886135_1275095422754357248_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908140/40589413_2088154787886126_4211603080296267776_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908148/40684184_532196960551723_7581883352194482176_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8908152/40912820_265073627664532_3715893240780554240_o.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.0%
- SQL:
51.0%
]