Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Sügisel said vanad veljed ja rehvid suhteliselt soodasalt müüdud ja asenduse otsimisele ma kohe mõtlema ei hakanud. Talve lõpus vahetasin mõlemad termostaadid (Mootor ja EGR oma) ning jahutusvedeliku. Temp ei tahtnud maanteel ja linnas enam üle 75 kraadi tõusta. Hoolduse poolelt vahetan lähiajal kõik rullikud, rihmad ning rihmapingutid ja amordi, sh pumba rullikud ja kiilrihma. Lisaks ka filtrid ja õlid. Jubinad on juba olemas ka ja vaja vahetus ette võtta. Otseselt pole midagi purunemas, aga auto on minu käes nende liinidega 70k sõitnud, 65k sellest tõstetud võimsusega. Kevad jõudis kätte ka ja suvevelgede puudus hakkas tekkima päevakorda. Valikuid oli palju erinevaid ja otsust polnud lihtne teha. Valikuid oli nii rahakotile soodsamaid velgi replicate/odavtootjate näol ja kallimad originaalid. Otsustasin lõpuks, et seekord tuleb hoopis teine stiil ja püüan teha seekord kõik perfektselt ja õigesti, aksepteerides sealjuures sellega kaasnevaid kulusid. Hiljem on nimekat velge ehk lihtsam müüa ka ja saab rohkem raha tagasi. Kuna pidurid on RS6 C6/Porsche kombona, siis olen eest kaotanud 15mm offsetti ja tagant 22mm offsetti. Paljud ilusad komplektid tänu sellele sõelale ei jäänud. Lõpuks jäi lauale komplekt 20x10,5 ET42 offsetiga. Offset jäi täpselt sama mis 20x10 et 35 velgedega ja visuaalne concave tundub isegi silmale suurem. Valisin originaal VOSSEN CV3-R Silver mudeli. Totaalselt teistmoodi välimus võrreldes eelmiste satsidega ning kindlasti väga kvaliteetne tootja ja samas ka OEM laadne mõneti. Küllaltki klassikaline ja mitte liiga eriline valik samas. Kuna tahtsin head kvaliteeti saada, siis pidid asjad olema uued ja kokku sobima. Seega pidurid värvisin uuesti, ventiilid on eraldi rattakomplektile Eestist juurde ostetud ning poldikatted samuti lisavad viimistletud välimust. Rehvid said 265/30 R20 Continental sportcontact 3. Oleks võinud ka 275mm laiad valida, aga soovisin kerget stretchi, et vältida koopasse käimist. Eelmistega see suuremal kiirusel ja kehvemal teel suurema lohu vôi kühmu peal juhtus. Taha sobisid veljed ilusti, ees oli vaja sadula selga veidi maha viilida. Sellel veljemudelil on keskel ca 10 mm aste, mis keskelt velge väiksemaks teeb. Ilma 6- kolvilise rs6 sadula selga viilimata oli vahe veljega olematu. Nüüd on ca 2mm ja ratas pöörleb vabalt. Ise olen valikuga väga rahul. Sain soovitud tulemuse ja veeremisel on effekt väga ilus. Autot kannataks isegi nõks madalamaks teha, aga sellega tekib tõsiseid probleeme kodu garaasi saamisega ning ilmselt hakkab kergelt koopasse käima, mida ma kindlasti ei taha. Suvel pikemaid reise jälle plaanis, siis pole see mõeldav. Ma ei otsi maksimaalselt fitmenti vaid ilu ja teatud ``mugavuse`` kompromissi. Positiivse poolena said väga kvaliteetsed veljed ja rehvid, detailideni läbimõeldud vahetus ning visuaalselt ilus väljanägemine. Pidurid paistavad ka lahtise velje vahelt ilusti silma. Negatiivse poolena on R20 nagu ikka Tallinna linnas üpris ebamugav ja jäik. All for show, muid vabandusi polegi. Kuna veljed on tutikad, siis eks alguses on klaasist ratastega sõitmise tunne. Lisaks on palju rööpaid, kus laiad rattad ikkagi teed otsivad. See on paratamatu. Kaevuluuke ja auke on palju, samuti kõrgematest äärekivi servadest üles keerates peab väga ettevaatlik olema. Püüan hoolikas olla ja neid hoida. Lubasin endale, et need on viimased R20 suverattad selle auto all. Mis veel plaanis? Tahaks hoida auto tehnilist kvaliteeti ja seisukorda. Huvi oleks proovida ära mõned esitule modifitseerimise lahendused suunatulede ja visuaalse väljanägemise poolelt. Väike mõte on pagasiruumis mõned muudatused teha värvi ja materjali osas. Seekord sai rattavalik siis selline. Proovisin tänase kehva ilmaga mingid pildid ka teha. Eks jääme päiksepaistelisemaid ilmasid ootama ning oskuslikumat fotograafi... [img]https://www.upload.ee/image/8236730/IMG_1775.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236735/IMG_1792.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236739/IMG_1804.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236749/IMG_1888.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236751/IMG_1885.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236757/IMG_9233.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236761/IMG_9256.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236803/IMG_9291.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236810/IMG_1891.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236814/IMG_9273.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236818/IMG_1890.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8236824/IMG_1889.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.0%
- SQL:
50.0%
]