Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Selle auto teema on jah suhteliselt pikk ja palju on pilte, mis seda venitavad. Konkreetne teema on minu autode juttudest kõige lühem olnud siiani. Ühe auto teema on 82 lehekülge pikk ja teisel oli 23 lehekülge, ennem kui vägisi raha tasku suruti ja autost välja juhatati. Olen seisukohal, et kuiv lugemine ei illustreeri teksti piisavalt. Ise loen huviga just teemasid, mis on pildiraamat jutuga pooleks jaotatud. Autost: Tagantjärele oleks muidugi 2x odavam olnud kohe antud lahenduse poole püüelda. Lihtsalt rahaliselt ei pidanud esialgu otstarbekaks. Siis kui olin noaga näppu lõiganud, oli lihtsam jälle kogu käsi maha saagida ja see auto ka lõpuni ehitada, sest huvi on ja selle auto jupid on huvitavad. Oma hinda sa ei taha teada ja ma ei taha öelda ka. Teisalt see ei väljenda suures pildis midagi peale tekkiva kahetsustunde raha suhtes. Selle auto + ehituse raha eest võiks osta RS5 ja pool RS5 veel lisaks -ilma naljata. Teisalt jällegi ekspluatatsioonikulu on enamus sõlmedel odavamad, kui RS (mootor eelkõige). Iseasi on veel paberimajandus ja RS kirjadega kaasnevad kindlustused. Igapäeva autona on diisli kütusekulu oluliselt mõistlikum ja sellisena on teda linnas parem tarbida. Hääl on äge, seega fiiling on sportlik. Alt otsast liigub auto väga hästi, mis oli ka peamine eesmärk. Erilist tippkiirust temaga arendada pole eesmärk. Samas 250km/h läheb ikka ja piisava pikkusega sirge olemasolul ehk läheb midagi veel. Minu jaoks antud mudeli juppide ost ja müük on üldiselt tugevalt negatiivse balansiga olnud. Hind, millega vanad jupid reeglina müüa õnnestub, kõlbab tihtilugu uutele ehitusosadele ainult ``sissemaksuks``. Meil pole just liiga palju ostjaid uuemate S ja RS osadele, seega ostuhinda või jupi õiglast hinda tagasi on saada raske. See on ka põhjus, miks suurem osa asju on läinud müügi korral Eestist välja. Teisalt S5-te A5-st eristavad stangelisa, summutid ja esivõre on näiteks Tallinnas ühe valge auto küljes ja ka eelmised suured pidurid jäid Tallinna. Püüan enda jaoks asja veel huvitavana hoida ja mingeid pisemaid nokitsemist vajavaid modifikatsioone tagataskus varuks hoida. Detailsus teeb eriliseks. Näiteks õnnestus Belgiast leida üks B9 RS5 mootorikate, mis peaks istuma möönduste ja uue kanderaamiga 176kw mootori peale. Kahjuks või õnneks on kate tavaline mitmeosaline plastikust variant. Carbonist keskosa ja uputamata rõngastega mootorikatte hind eraldi on ilmselt karm, sest täispakett koos katuse ja muude pudinatega on erineva info järgi ca 10-12000 naela uue auto hinnale otsa. Katte puhul peaks kuidagi viisakalt eemaldama need on TFSI logo tähed , sest kate on bensuka oma ja RS logo pole ka uue ehituspildiga kooskõlas. Mootorikate on paljuski sarnane tegelikult S5 omaga. Erinevus on värvilahenduses ja RS logo olemasolus või puudumises. Carbon versoon on nüüd keskosa poolest päris erinev. Lisaks sellele tahaks esituled viia Dynamic suunatulede peale. Selleks on moodulid välja otsitud ja tule avamiseks hea DIY leitud, kus keegi teine on eksperimenteeriva osa ise teinud. Eks pilte ja lisainfot siis, kui midagi näidata on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.2%
- SQL:
59.8%
]