Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Mul puudus vahepeal igasugune idee, mida autoga edasi teha (puudub praegu ka). Kõrvuti auto passiivse müügiga leidsin netist mingisuguse idee tagatulede jaoks. Hakkasin seda päev päevalt edasi arendama oma peas, kuniks valmis lahenduse otsa sattusin, mille saab paarisaja euroga valmis kujul osta. Kuna see jubinas mõtetult kallis tegelikult oli ja digitaaltehnikat ning mikroelektroonikat olen igapäevase eriala kõrvalt õppinud, siis mõtlesin, et miks mitte proovida midagi jälle ise teha. Valmistoodangute puhul muidugi keegi oma skeeme ei jaga. Juttu on dünaamilisest suunatule lahendusest, mis on praegu päris popp disainisuund paljudel markidel. Olemasolevatel FL tuledel loomulikult seda küljes pole. Algselt ei hakanud asja keeruliseks ajama ning mõtlesin, et silmapettena on täisa hea lähtepositsioon mõlemad tule moodulid eraldi vilkuma panna(tiib-luuk). Interneti videotes petab hästi silma võrreldes täisdünaamilisusega. Otsustasin, et rahaliselt võiks nii odavam tulla, kui jalgratta leiutamisega ise tegelen. Ostsin Vw varamust pistikud, värvilisi juhtmeid, rüüsi, trükiplaadi, peoga odavaid mikroelektroonika komponente, niiskuskaitse silikoni ning plastmassist elektroonika ümbriskarbid. Arendustöö suutsin läbi viia koolist aastaid tagasi saadud Multisim programmiga. Lähteallikaks olid programmis kaks dioodi, mis pidid siis hakkama viitega reas vilkuma. Seal saab kõike virtuaalselt katsetada ning lõpuks töötava skeemi koos vajalike komponentidega välja tuua. Peavalu tekitas vilkumiskiiruse muutmise võimalus, ühe led elemendi takistuse väljamõõtmine ja ennem luugindikaatori vilkuma saamine võrreldes tiivaga. Kuna selle visuaalne silmapete selgub alles auto küljes, siis otsustasin sinna ühe kruvireostaadi sisse panna. Sellega saab kahe tule vahelist vilkumise ajastust timmida ja silmapetet muuta maksimaalselt heaks. Tegu on rohkem või vähem prototüübiga, kuid asi toimib väga hästi. Täisdünaamilisuse jaoks oleks vaja tuled lahti võtta ning iga led eraldi ahelasse ühendada. Praeguse lahenduse kõrval ei ole see enam väga raske. Pigem mehaaniline nikerdamine ning kogu elektrooniline osa läheb suurema karbi sisse ja juhtmeid tuleb palju rohkem. Vägevat jootejaama mul pole, seega pisidetailide kuumpressjoodet ma teha ei saa. See annaks oluliselt kompaktsust juurde. Ledid viiks trükiplaadile, et juhtmeid vähendada. Auk karbi peal on kruvikeeraja jaoks, et vilkuvussujuvust muuta. [img]https://www.upload.ee/image/7343245/IMG_20170811_110315.jpg[/img] Tegin ühe video moodi üllitise ka asja tutvustamiseks. https://www.youtube.com/watch?v=f_0fHVGEejc&feature=youtu.be Edasiarendusena tagatuledele, pole siis enam eriti raske teha sama ka esituledega. Allolev video on näide. Asi oleks rohkem juba viitsimises tuld lahti arutada ja füüsilist tööd teha. Variante oleks mitu. Kas kasutada valmis led riba süsteemi või teha led segmendistik päevatulede vahele. https://www.youtube.com/watch?v=6kWMO3CsGaU Originaal halli/kroomi esivõre osas UK müüja väänamine ka on käsil. Hind on juba igati sobilik, aga see miski hääl peas veenab venitama. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.4%
- SQL:
57.6%
]