Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] No show pärast ka ikka nagu palju asju selle auto juures. Pidurid on tänasel hetkel suur trend autoehituses ja trende peab jälgima:) Tegelikult pole visuaalselt jubedamat asja, kui 20-21 tolline velg, kus pidurid on nagu teetassid. Tehniliselt on hetkel vahe ilmselt väga suur võrreldes originaalidega. Üldmõõtude erinevus, kolbide arvu erinevus, klotsi ja ketta puutepinna mõõtude erinevus, soojusjuhtivus pidurduspinnast eemale ja jahutus on ju hoopis teine võrreldes originaalidega. Voolikud on mul ostetud hoopis teised ja tugevama seinaga. Sisse ei näe vooliku seina, aga dokumentide järgi tihedama ja mitmekihilisema armeeringuga. Ma pole jupp aega sellel mudelil päris originaalidega ju sõitnud enam, seega täpselt ei mäleta. Vahe 8 kolviliste 365mm ja 6 kolviliste 395mm pidurite vahel on tõenäoliselt teatud tingimustel samuti olemas. Siinkohal oli vahetuse eesmärk tõesti juba show ja visuaalne komplektsus. ``Pidurdab kännu taha`` väljend vastab sellele setupile igati. Pedaal võtab ülevalt, konkreetselt ning mingisugusest lödisusest tugeval mahapidurdusel ei saa rääkida. Ma ei ole ringraja huviline, seega vedelaks ma neid sõitnud ei ole ja seda olukorda kommenteerida ei oska. Suurte kiiruste pealt täiesti maha pidurdab ülivõimsalt. Tõesti uskumatult hästi. Mõeldud on need pidurid ju väga võimsale autole ja võrdlemisi raskele. Väiksema ja kergema auto paneb ta veel paremini seisma. Linnaliikluses libistades ei ole ehk erilist vahet. Korralikud klotsid valides ei teki ka vilinat. Kvaliteetne klots enamasti hoiab pidurid ka puhtamana ehk tolmu ei teki nii palju. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.6%
- SQL:
60.4%
]