Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kolmas variant on nüüd selline, et pütis olev jäme paindega peatoru on ilma augulise seinata toru kuni klapini. Tegin sellele paindega peatorule allapoole sisenurga suunas 1,5 tollise väljavõtte. Sisenurgast on väljavõte tehtud sellepärast, et gaasid põrkavad teoreetiliselt edasi välisseinast, seega abikanalisse ei tohiks lahtise klapiga liiga palju gaasi minna. See teooria ka toimis, sest avatud klapiga on abikanalist tulev kogus suhteliselt vähe tuntav. Abikanal sai tehtud 1,5 tollisest 110 kraadise nurgaga aukudeta seinaga torust ja viidud otse väljalaske otsani (originaalis oli väljavõte vaid nn kumer ots püti keskele). Aukude asemel lõikasin selle toru sisenurka 3tk 1mm laiuseid sooni. Sealt läheb avatud klapiga heli oluliselt vähem kaduma, kui seda läks sõeltorust. Lahendus on kompromiss, kus vaigistuskanali efektiivsus on madalam, samas lahtise klapiga on heli nüüd parem, kui oli ennem RS5 pütte.[/quote]Sorry aga natuke jääb arusaamatuks see lahendus. 1. Jäme ehk klapiga toru pole enam perfo-toru? 2. Peenike ehk klapita toru pole enam samuti perfo-toru? 3. Milline see jämeda toru väljavõte on? Ketaslõikuriga 1,5" pikkune joon? 4. Peenikese torule lõikasid ketaslõikuriga kolm soont sisse? 5. Kas perfo-vahesein jäi kasutusse? 6. Tegevuse eesmärk oli perfo-toru efekti vähendamine? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]