Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Originaal sisu ma ei jätnud lõpuks, kuna sellega oli tulemus minu jaoks liiga vaikne ning selles osas oli kaasarääkijatel õigus. Häält tegi küll aga valel pöördel ja oodatust vähem. Otsustasin edasi ise eksperimenteerida. Teise katse tegin nii, et keevitasin jämeda kanali perforeeritud toru asemel täistoru ning tegin peenema lisakanali peale vaheseina veidi pikemast perforeeritud torust, kui originaalis oli. Sedasi oli juba päris hea ja tarbisin sellist komplekti ca 2 nädalat. Kaotasin natuke üldises hääles, aga klapi sulgedes(mehaaniliselt) oli päris vaikus. Täna õhtul keevitasin valmis kolmanda versiooni ning nüüd jäin ise rahule. Hääl sai nüüd viimase korraga isegi parem, kui ennem neid rs5 pütte. Muutus madalamaks. Peakanali sulgemisel muutub auto jätkuvalt vaiksemaks. Küll, mitte nii vaikseks, kui ver. 2-ga, kuid mu jaoks oli see mõnus häälefaktor siiski olulisem, kui vaigistus osa efektiivsus. Oleks saanud kogu asja palju lihtsamalt teha, aga OEM püttide väljanägemine põhja alt ja toru otsast oli niivõrd oluline. Klapisüsteemi juhtimist hakkan järgmisena nüüd kokku mõtlema, sest raud valmis eksperimenteeritud ja tulemusega rahul. Pean uurima, kust OEM vooliku läbiviigud asuvad pagasniku põhjas. Lisaks vaja eraldiseisvat väikest mittekompressor tüüpi vaakumpumpa ja paaki. Mittekompressor seetõttu, et vältida kõrvalisi helisid. Kompressor undab päris usinalt isegi peidetud. Peaks ära testima, palju klapid vaakumit vajavad sulgemiseks. Selle põhjal on lihtsam hakata valima. Jääb ainult manuaalne autost sõltumatu lülitussüsteem. Mul on üle ka üks remote süsteem. See pole küll väga oluline ja ma pole sellele mõelnud, aga paljud tootjad on hakanud oma klapiajameid ka läbi telefonide ja abipultide juhtima. Variant B oleks vaakumklapp ära võtta ja elektriliselt otse juhtida. Miinusena meie sool ja põhjaalune elukeskkond ei soosi seal mootorite eluiga. See on seal selline koht, kuhu kõikvõimalik teedel lenduv jama koguneb. Elektriline juhtimine oleks kordades kompaktsem ja lihtsam teostada. [/quote]Tänud vastuse eest! Mis see kolmas versioon on ja kas tegid protsessi käigus ka pilte? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.6%
- SQL:
66.4%
]