Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kuna siin on peale uut aastat suht vaikus, siis panen jutule paar suvalist telefoni pilti ka lisaks lõppu. Auto päris ei seisa, aga pean tunnistama, et aega autoga tegelemiseks on hetkel täpselt niipalju, et ei ole üldse... Ma ei suuda autole isegi velgi leida ajapuuduses. Olen otsinud kah tegelikult, aga esimesed 4 valikut olid kõik ladudest ka otsas, lisaks sellele, et neid üldse vähe toodetakse. Kere ümberehituse sain juba ca kuu aega tagasi valmis ja värvitud. Kõik detailid on väga ilusad ning värvija on teinud jällegi super head tööd. Mingisuguseid värvi ja varjundi erinevusi kere vahel ei ole. Kõige raskem oli karbikatteid klapitada nii, et need näeksid väljast välja originaali ja hästi istuva detaili kombona. Eesmärk oli ka kõhu alt ja rattakoopast saada täielikult originaalne välimus. Kasutasime tehase kereliimile analoogset würth toodet ning lisaks muid erinevaid lahendusi. Tulemuseks on väga viisakas lahendus ka kõhu alt, kuigi seda näha pole. Esi ja tagastange kõhualused katted olid juba originaalid, seega nendega polnud probleemi. Esitiibadelt on eemaldatud embleemid. Esivõre oma ei paigaldanud üldse ja tagant oli juba ennem puhas. Salong on valmis. Summuti sai hetkel poole päevaga keevitatud ajutine, mis näeb tagant sisse vaadates piisavalt änks välja paariks nädalaks ning hääl ei muutunud. Õigeid RS5 pütte hakkan sel nädalavahetusel katsetama ja ehitama. Torukinnitused ja üleminekud tegin varasemalt ning proovisõidu tegin ka nendega ära. Ükskõik, mis lahendus sealt ka ei tule, oluline on, et stangest sisse vaadates on originaalne väljanägemine ja lisaks ka ok helipilt. Saab näha. Vedrustust pole saanud proovida, kuna ei ole mõtet ennem velgi seda teha. Lisaks võtan kõik pidurid laiali hoolduseks ja kontrolliks ning vahetan samas ka laagrid ja esimesed rummud, mis juba kah kaks kuud ootavad. Ja mis peamine, rehvid on, aga pole velgi, kuigi käes juba sisuliselt aprill:) Võibolla liiga mainstream, aga mulle on hakanud mõneti originaalsed hõbedased 20x9 Et26 OEM rootorid ka meeldima, kuigi nad pole erilised ja tänavapildis on neid kolepalju. https://www.upload.ee/image/6816161/IMG_20170317_190548.jpg https://www.upload.ee/image/6816163/IMG_20170317_190411.jpg https://www.upload.ee/image/6816240/IMG_20170311_144137.jpg https://www.upload.ee/image/6816229/IMG_20170311_144409.jpg [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.1%
- SQL:
66.9%
]