Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kirjutasin siin jube pika ja seletava kirja valmis kogu viimase aja ebameeldivast jurast, mis selle auto (esimest)veereosa on vaevanud ja see tänu valele klõpsule kõik õhku lendas, siis kirjutan kogu viimase pika teksti ümber suure torinaga ning paari reaga ja panen paar fotot rohkem. Uute piduritega oli ``väike``viperus. Siinkohal tänan VKMi ja Karolit, kes mu oma ajapuuduse tõttu selle probleemi korda tegid. Veljed pääskülas sirgestatud, tähetornis puhastatud ja AMR Rando poolt värvitud. Väga ilus töö Rando poolt:) Kokku keerasin ise. Ilusad sädelevad keskosad. Velgede kontaktpinnad ja flantsid on puhtaks treitud VIHURIS. Kere poleeritud Harrison Car detailingus, Edwin tegi head tööd nii väljast kui seest. Auto nagu prillikivi. Avalaksul sõita ei plaaninud, aga kohapeal ikka kihk tekkis ja laenukiivriga sain oma 2 sõitu tehtud. Esimene sõit ebaõnnestus-14.4s Teine sõit - 13.3s ja sellest piisas. Kiirem kui eelmise aasta 13.4s. Arvestama peaks, et autol olid all ka suured 20 tollised laiad veljed, mis kindlasti on kehvemat tulemust toovad kui ühelaiused ja võrdlemisi kerged 19`` 255/35 eelmine aasta olid. Kellele aeglane, kellele kiire. Vaja ei ole jõudu juurde, aga võiks. Praegu on asi päris toores tegelikult. Intercooler, väljalase/sisselase muudatused ei ole olemasolevas tarkvaras arvestatud ja nende kasutegur seeläbi ilmselt on piisavalt väike, et kaaluda ühte ümberehitust veel. Nimelt turbo suurendamine ja korralik pingis tehtud modifikatsioone arvestav tarkvara. Vaja on saada auto hingama ning naftat juurde. See oleks vaja ära teha nüüd, et see auto mõistlikult liikuma saada, muidu on olnud ümberehitused osaliselt mõtetud. Vestlus selles osas on juba VKMs peetud ning elame näeme...Turbo ringiehitus ja seadistamise osas jäävad mu isiklikud tööriistad ja vahendid lühikesed, seega see osa jääb teiste teha. [img]http://www.upload.ee/image/5774240/image1.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774242/image2.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774244/image1__1_.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774246/image4.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774247/image3.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774251/IMG_20160501_161537.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774253/IMG_20160501_171105.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774255/IMG_20160501_173020.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5774258/IMG_20160501_170246.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.9%
- SQL:
57.1%
]