Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Püüdge oma silmaringi veidi avardada nüüd ja vaadake mööda tühistest asjadest, mis teile ei meeldi. Foorum muidugi selleks ongi, et igasuguste asjade kallal laliseda, aga natuke juba veider. Teen nii nagu mulle meeldib ja püüan kasutada OEM detaile. Jube vähe tuleb samas asjalikku teksti tehnilistel teemadel, kus keegi ütleks, mida "soorituse" parandamiseks juurde teha või kus/midagi veel muuta. Seda aga, et autol on mingisugused kirjad peal jahutakse pmst igal lehel 4x. Veelkord: Auto on välimuselt praktiliselt identne S5 mudelitega, isegi ehk kurjem ja sportlikum tänu oma Rs osadele. Tehnilise sooritusvõime olen ära proovinud võrreldes stock s5 V8 coupega ja see jäi nii 400m peal(2015 suve alguses, kui tehtud oli üliminimaalselt, siis naine sõitis 1. korda ning puuga mõõdeti 13,4s algus), kui ka miilil selgelt paremaks(meie autol puudusid paljud modifikatsioonid, mis on täna ning V8 polnud räme carbon build). Tänaseks on ilmselt just hingamine oluliselt parem.Seega pole see embleem vaid tsirkusetolale punaseks ninaks, vaid tõestab mõneti embleemiväärilist sportliku sisu, mis siis, et tehasest on kerenumbril kirjas tahmalont. Uuema 3.0T peab ta teatud maani sammu, maanteekiirustest enam ei ole selle mootori vastu proovinud, kuid eeldan, et kusagilt sealtmaalt hakkab vahe tekkima. 0-100km/h istuvad peeglid kõrvuti. Mootor on ka tal täpselt see, mis tiival kirjas. Mõningad uued diislid jagavad seda sama embleemi tõepoolest. Kes tahab, nokib muidugi lõpuni, aga minujaoks: välimus on S ja sõidab S vääriliselt või paremini, siis mu jaoks mängib ta kompotiga kaasa. Mulle ka ei meeldi, kui autol on märk, mida ta välja ei mängi oma tehniliste näitajate poolest, kui aga asi on pauk ja välk, siis las minna. Meil maja juures X5M, mis on väga tõetruu. Suured pidurid pandud raske raha eest ja äge summutisüsteem. Tuled viled tiivad kõik OEM- kleeps ka taga ja väga ponks. Kui ikka ilgelt kriibib, vahetame kah S5 M5 embleemi vastu. Sellest 2.0d ja 716 jne asjadest ma pole kunagi aru saanud. Purjus peaga võib ju nalja teha... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.2%
- SQL:
60.8%
]