Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Piduritega ka enam-vähem nüüd ühelpool. Tegin tagasihoidlikut tooni, kuid ilusad hõbedased ning mustade brembo(tootja) kirjadega. Peale värvimist ja kleepimist lakkisin sadulad üle, et kirjad ka kestaks. Suureks üllatuseks sobisid nii esimesed kettad, kui ka sadulad täiesti üks-ühele. Eeldasin ketta ja sadula vahelist valet offseti 6-7mm A5 rummu suhtes, kuid õnneks nii ei olnud. Ka originaalsadula poldid sobisid. Õhutusniplid, kolvid, mansetid olid kõik ilusti töökorras. Ainuke probleem oli ja on jätkuvalt pidurivoolikutega. Need RS6 voolikud olid 7-10cm liiga lühikesed. Hetkel tegin kahest voolikust ühe pikema. See on küll toimiv, aga ajutine ja tehniliselt mitte eriti korrektne lahendus. Tellin roostevabast terasest tugeva ja mitmekihilise armeeringuga pidurivoolikud. Viimaseid kasutatakse isegi RS5 enda pidurivoolikute asendamiseks, kui auto tõsisemalt rada künnab ja pidurisüsteem viimasel piiril töötab . Sellega peaks pedaal ja pidurdussüsteem veel ägedamaks minema. Tagumistele panin lihtsalt edevamad puuritud ja soonitud kettad, sest elektrilise piduriga sadulate asendamine suuremate vastu on paras tegemine. Vedrustuse osas sai kõige paremini istuma nii, et eest on H&R OE Sport vedrud ja taga on originaal. Kui taha ka toppida madaldusvedrud, siis tagant jälle liiga madal. Hetkel minuarust ühtlane ja ilus setup. Mõned nigelama kvaliteediga mobiilifotod. [img]http://www.upload.ee/image/5624980/IMG_5638.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5625001/IMG_20160306_221613.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]