Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Summutiga tööd valmis...või kas ikka on?... Summutiotsadega sai asi korda, vahetus oli hea otsus. Uued on palju väiksemad ja silmale hoopis kergem/loogilisem vaadata. Sellised oleks pidanud panema kohe alguses. Võibolla mu pandud pilt ei anna parimat võrdlust, aga küljelt vaadates on vahe väga konkreetne. Downpipe istus ilusti, ruumi on igal pool hästi ja midagi ümber tegema otseselt ei pidanud. Teipimine oli õige otsus, kuna VDO varras on suht lähedal ja eks hoiab jahedamana seda elu. Kuna turbo flants oli uuel torul paksem, panime uued tikkpoldid ainult. Uued tihendid siis ka. Kahele andurile panime mõne mm vaskseibi alla, kuna ei tõmmanud muidu keermega andurit pesasse lõpuni kinni. Lambda anduri juhtmeid tegin pikemaks, muidu ei läinud pistik enam oma kinnituspessa. Peenikest raudtoru veidi painutasime torupainutajas, et seegi hästi istuks. Nipet näpet modifikatsioonid, ei midagi erilist tegelikult. Suurem probleem on nüüd see, et hääl on küll ülivägev ja võimas, aga sellise seadega igapäevaselt küll ei sõida pikalt. Maanteel on enamvähem, kuna pöörded madalad, aga linnaliikluses sõidaks nagu raketiga ning kui päris peeneks lasta, siis ruigab ikka väga-väga rämedalt. See pole viisakas kaaselanike suhtes, hakkab ennastki häirima ning takkatipuks äratab see ka soovimatut tähelepanu. Siimuu sai vist mingi video ka sõidust. Lähendasin esialgu asja korralikke Db killer siilidega, mis mootorile vastusurved ei tekita, küll aga neelavad veidi heli ära. Siiski peaks ta veel vaiksem olema. Näha neid pole, käivad pika vardaga summuti otstest taha kaugele summuti sisse. Siiski pole see nagu püsiv lahendus. Kõik on äge ja kindlasti andis see downpipe hingamist, aga nii lärmakaks ma teda ajada ei tahtnud. Nüüd ongi vaja otsustada, kas panna OEM kat-paak tagasi, panna tagasi hoopis viimased pütid(siis peab jälle nende otstega hakkama K...ma) või osta kõhu alla mingit sorti sport katalüsaator. Veits nagu pettumus see liiga hull lärmamine, aga samas mida enamat tühjast torustikust oodata. Kel soovi, siis vanad otsad 4 tk soodsalt saadaval. Soovitan panna S-line tagaosale, kus mõlemal pool üks. Siis jääb ilus. 2 tk kõrvuti on nats liiast siiski. [img]http://www.upload.ee/image/5552584/IMG_5443.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5552592/IMG_20160207_220301.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.1%
- SQL:
69.9%
]