Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Täiendaks teemat nüüd ka millegi reaalsega lõpuks. Kauaoodatud luuk saabus jaanuari alguses Londonist Eestisse. Tänu isale ning sõpradele, kes selle kriimulise ja mõningate mõlkidega luugi valmis saamisesse kõvasti panustasid. Kuna ma ise ära olin, võttis isa luugi seibideks, lõi sirgeks kõvera serva, viis värvimisse ja tegi Hitehi meestele selgeks, mis ja kuidas tegema peab. Siinkohal tuleb ära mainida, et järele minnes oli luugiga kõvasti vaeva nähtud ja töö oli ideaalne. Kuna luuki peale polnud kordagi proovinud, oli ka väike hirm, sest kaks kohta olid päris kavala mõlgiga. Peale proovides oli suu kõrvuni otseses mõttes. Luuk istus õnneks väga hästi ja see toon, mida väga täpselt mõõdeti, oli tõesti 1:1 igas valguses. Kõik tore, aga elektriosa oli vaja ka tööle saada. Originaalis juhib tiiva vaheaju keskelektriaju ja keskelektriaju peab olema ka veidi teine, mis mul. Lisakulu kõigele muule oleks olnud aju+võtmete kodeerimine(+700-800EUR). Kuna see luuk ja kogu ehitus sellega seoses oli niigi haigelt kallis, siis lõin käega ja ehitasin veidi lihtsamakoelise vaheaju ise. Mainin ära, et kiiruse pealt ta üles alla ei käi ja sellest pole mul üldse kahju ka, sest see tiib on Showoff igas mõttes ja oluline on teda ise vajalikul hetkel(venuse või butterfly ees) juhtida. Originaalis on see kiirus 120km/h, kui tiib avaneb, mis on selgelt üle Eestis lubatu ja iga kord vägisi tiiba lahti punnitada pole huvitav. Loomulikult ei osanud isegi Reval mingisugust täpsemat infot tööpõhimõtete kohta jagada, sest neid autosid käib Tallinna esinduses paar tk läbi. Päris lõpuni ei jaganud ma ikka ära, kuidas need elektromagnet lõpplülitid töötavad. Niipalju jagasin välja lõpuks, et mootoril endal on ülekoormuskaitse olemas, kui midagi tiiva vahele jääb või muul põhjusel ei sulge ega avane. Enda tehtud vaheaju ja lõpplülitite süsteemi ja juhtimist ma siin laiali kirjutama ei hakka, sest see võttis 3 päeva aega, et toimima saada + indikaatortuled jne, mis reageerivad tiiva asendile. Pistikud, juhtmesatsid ja ühendused said nagu originaalis ja selle auto puhul ma originaalsele elektrilahendusele pööran kõvasti tähelepanu. Vahetust vajasid tiiva serval olevad puksid-Rs5 omade vastu, luugivedrud Rs5 omad, vahetasin numbrituled Rs5 omade vastu, kuna need olid värskemad. Ohukolmnurga hoidik oli Rs5 omanäoline ning eelmise luugi küljes oleva nahast tõmberihma tõstsin lihtsalt ringi. kogu kaamera ja tulede juhtmestik läks vana luugi oma. Kõik juhtmepuu kinnitusaugud klappisid. Ka lukusti läks vana. Kokkuvõtvalt: Emotsionaalselt autohuvilisele väga lahe asi ja tõeliselt meelt lahutav ehitustöö ning tulemus. Eriline ja silmapaistev välimus lisaks. Rahakotile nagu ikka laastav ja kaasliiklejatele ilmselt huvitav nähtus lisaks A7le. Inimesele, kes eristab Rs, S ja A mudelit detailsemalt, tekitab see auto ilmselt kõvasti segadust oma välimusega. Saaks nüüd veel vaid need 20´´veljed alla ja HR vedrud, siis oleks kevad teretulnud. Tagumine ots on nüüd kindlasti Finito. Piltidel näha ka lexuse Sharkspoilerist inspireeritud custom lahendus. Ka eest on auto väga ilus. Ei oska seda esistange asja edasi mõelda. Originaal on ikka väga kena ja ehk ei teegi midagi. Madaldus ja suured veljed teeks asja veelgi paremaks. Seega otsustasin minna tagasi tehnika juurde. Sisselaske oli juba ennem modifitseeritud, ainuke veider detail seal vahel oli see plastmassist torujupp. Vahetasin ta ilusa 3`` alumiiniumi vastu + silikon liited. Lisab natuke ka läiget plastiku vahele. Ka väljalaskes on üks puudus veel. Dpf on küll eemaldatud ja pütid puudu, aga downpipe kest on turbo taga nagu kitsendus. Tellisin RM motorspordi 3`` downpipe ära, milles kõik andurite augud olemas. Lisaks peenikese toru jaoks stuts. Peaks tegema turbo elu vabamaks ning parandama veelgi väljalaske väga ilusat kõla. Revalist on vaja veel ülemine ja alumine uus tihend osta. Kevadel oleks mõte veel VKMst läbi minna ja lasta auto koos täielikult uuendatud sisse ja väljalaskega üle seadistada. Ning suvel tahaks jälle miilil meelt lahutada, ükspuha, mis see tulemus poleks. Siiski seekord võiks väljaminekute õigustuseks tulemus eelnevaga võrreldes 15-20km/h suurem tulla...Ebareaalne? Oskab mõni asjalikum inimene öelda, kas välja kirjutatud dpf paagi vahetusel downpipe vastu on vaja ka midagi ringi programmeerida? Kõik andurid ja augud saavad täidetud nagu originaalis! Sisu poolest on huvitavad detailid audi RS5 sisemised ukselingid ning muidugi need S5/RS5 täiselektrilised streetsport istmed. Ma ei taha supersport varjanti, kuna need on igapäevaks liiga kõvad ja pole üleliia elektrilised. Lisaks on liiga kallid ka(5-7k euri sisu). Varsti küsib keegi, miks kohe Rs5/S5 ei ostnud...? Lihtne, sellega ei sõida vajadusel 5-6L sajale ning jõudu ja minekut saab sellest diislist ka kõvasti. Lisaks pole korraga rahaliselt võimalik Rs5 osta, minu puhul kaob ära ka ehitusvajadus. Lühike video häälest ja tiivast. Liikumise pealt teha ei saanud eriti, kuna HKPL 8 naelakrõbin on jube. [u]https://youtu.be/2Yb33DRTOzs[/u] Downpipist hetkel head fotot pole. Eks igaüks kujutab ise ette, milline 3´´ lühike downpipe on. [img]http://www.upload.ee/image/5532159/LVsraLb.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532144/4.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532187/IMG_5231.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532143/3.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532146/7.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532154/17.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532157/IMG_9581.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532164/9.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532165/10.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532167/11.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532168/18.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532171/14.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5532179/15.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.2%
- SQL:
50.8%
]