Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Suuremaid uudiseid pole. Varsti peaks roolilapatsid saabuma. Niikaua natuke remondipoolt. Kui veidi ajas tagasi minna, siis käis auto suvel dünaamilises käigukasti õlivahetuses. Kolm nädalat peale õlivahetust tekkis käigukastile natuke seletamatu anomaalia. Internetis need vähesedgi sarnase anomaaliaga teemad vastuseid ei leidnud. Ka ei osanud Hõbenool ega Autohooldus mingit reaalselt selgitust asjale leida. Tegemist on suhteliselt murevaba kastiga ka, seega oli see nende jaoks uudis. Probleem esines ainult külmalt ja peale 8-10h seismist. Peale 200-500m sõitu oli mure kadunud ja tuli tagasi alles peale pikka seismist ning jälle vaid hetkeks. Seletada on seda natuke raske. Külmalt startides ja piduriga libistades või kuskil tee otsas pidurdades tahtis auto pidurdamisele vastu suruda ja seda päris tugevalt. Auto nagu tahaks ise minna, kuigi pidur alla vajutatud. Auto jõnksatas nõksu edasi. Korra või kaks nii tehes, läks viga üle. Täpselt nagu õli soojeneks või liikudes süsteemis kadusid probleemid. Probleem oli ainult pidurit vajutades ja külmalt väga lühikest aega. Aja jooksul jõudsin isegi ära harjuda ja külmalt 1-2 minutit oskasin viga vältida. Sama kinnitas ka sarnase probleemiga inglane... Oskab ka viga vältida ja keegi ei suuda leida probleemi. Lasin ka mina tarkvara üle kirjutada, kuid abi polnud. Resettisin ise kogu tiptronicu mälu, aga ei midagi. Ma ei taha ühtegi halba sõna öelda Hõbenoole vastu, kuna keegi ei tea täpselt, milles probleem. Selge on see, et autos on päris palju jõudu ka hetkel. ESP sisselülitatuna pole kohalt startides raskusi tulesid vilkuma saada, ESP väljas, jäävad korralikud 4 jutti maha ning selle automaadi lagi jääb sinna 700nm juurde. Võimalik, et kast on nende jõu ja ilunumbrite käigus haiget saanud. Igatahes olid mul mõned kahtlused endal, millele tahtsin kinnitust saada. Olen automaatkasti ka ennem lahti võtnud, seega pole seal õlivahetuses või hüdraulikaploki vahetuses midagi erilist. Eelmine kord oli asi pigem laiskuses+dünaamilisega saab see vahetus kvaliteetsem. Huvitas siis üldine seisukord. Esiteks, et kastis poleks rauapuru magnetitel, filter oleks sodist puhas ning et õli poleks kõrbelõhnaga. Ostsin uued õlid, originaal rauast põhjatihendi ning uue õlifiltri. Kast lahti võttes nägin kohe ära, et õli oli ilus ja puhas ning ilma kõrbelõhnata. Seega läbipõlemist pole olnud ja ilmselt friktsioonkettad pole kuuma saanud. Õli on sees olnud 3000km, seega polnud ta üldse jubedas seisus. Vaid üldine kasti seinte ja detailide küljest pärit alumiiniumi mustus toonis rohelist värvi. Filtri seisukorda ei saanud öelda pealevaadates, seega tõstsin ta kõrvale esialgu. Kasti põhi ära puhastatud, nägin, et ka magnetid olid rauapurust puhtad. Seega olid minu mõningased hirmud maha kriipsutatud. Puhastasin kogu kasti põhja ja magnetid. Hakates uut filtrit alla panema, tabas mind väike ebaõnn. Nimelt olin saanud vin koodi järgi Forsist pealtnäha identse filtri, kuid külge proovides selgus, et võtturi toru on 1,5 cm lühem...WTF?? Oli see nüüd 6hp19 kasti oma või mille, aga 6hp28AF kastile see igatahes jäi lühikeseks. Laupäeva õhtul pole ju kuskilt ka uut võtta, seega tuli improviseerida. Võtsin vana filtri plekkvaltsi lahti ning sama ka uuel. Pesin vana filtri kesta puhtaks, panin sinna uue filtri sisu sisse ja valtsisin kinni tagasi. Pean tunnistama, et jäin tulemusega päris rahule. Hea, kui inimesel on töötav aju. Seega sain õli ja filtrivahetuse lõpuni viia nagu planeeritud. Lisaks nägin ära, mis vana filtri sees oli. Suhteliselt okey olukord, ei midagi erilist. Kõik kokku tagasi, õli sisse ning peale kõikide täitmisprotsesside ja arvutiga parameetrite jälgimist sai töö lõpetatud. Kuna kast oli soe, siis mingit tulemust enam sellel õhtul ei oodanud. Soojalt töötas ta ennegi väga libedalt. Järgmisel hommikul ma enam viga välja meelitada ei suutnud. Ma ei taha liiga vara hõisata, seega jälgin edasi. Üks arvamus mul hetkel siiski on tekkinud. Kahtlustan, et kõikide märkide järgi oli kastis õli natukene vähe. Kuhu ta kadus ei tea. Lekkeid ei olnud kuskil. EI punnide, tihendi, ega juhtme läbiviigus. Julgen ka väita, et kasti töö läks libedamaks. [img]http://www.upload.ee/image/5253869/IMG_4619.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5253878/IMG_4620.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5253880/IMG_4621.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5253883/IMG_4622.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5253884/IMG_4624.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
57.2%
- SQL:
42.8%
]