Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Selle Alpine gain kontrolleri lahendasin lõpuks pika jebla peale nii nagu fotodel näha. Proovisin nii ja naa ning ikka ei saanud hea. Praegusega olen ise üsna rahul. Ostsin uue peeglite juhtlüliti ja lõin selle lauale seibideks. Sealt sain controllerile potensiomeetri nupu, millel võimenduse asendi näitamise jaoks on vahvalt ka triip peal. Lisaks ühtib nupp salongi stiiliga. Trükiplaati kasutasin ära valgustuse väljaehitamiseks. Muu sodi jätsin ahelast välja, kuna kontroller ja valgustus on niikuinii eraldiseisvad. See trükiplaat mahtus imekombel kontrolleri/katteplaadi ja juhtnupu vahele imetäpselt. Valgustushajuti lihvisin ise õigest klaasplasttorust välja. Ühesõnaga sai nii OEM väljanägemisega, kui võimalik. Katteplastiku värv sai ka täpselt nagu ümbrisraami oma. Valgustus ja regullnupp on originaalosad. Lisaks sellele valmistusin ka eelseisvaks talveks. Veidi varasemalt, kui muidu, aga sellega talveks rehvimured murtud ja investeering tehtud. Soetasin uuteks talvekingadeks 235/40/R19 mõõdus Nokian Hakkapeliita 8 naastrehvid. Kõikide Soome/Rootsi/Eesti talverehvitestide võitja, seega võiks olla parim valik, ka naelu rohkelt. Valik sellises suures ja madalas mõõdus on üldse väga niru ning hinnad on kosmos muidugi. Väikseid rattaid ei eelista enam ammu (ka passat b5 sõitis juba uute 17`` naeltega) ja mingit kolmandat jooksu ka osta ei tahtnud, kuna järgmise suve väike sportlik huvi on siiski 20 tolli proovida ja 19 talveks jätta. Lamelli ei ole üldse kaalunud kunagi, kuna Tallinna väikesed tänavad on talvel hästi petlikud ning autoga sõidab ka neiu. Naelrehv ei ole küll imeloom, aga ei soovi kogeda ebameeldivaid üllatusi. Piisab vaid ühest ``UPS`` momendist. Rehvimõõt talveks vast on ka hea. Natuke kitsam, natuke kõrgem, kuigi rehv veljele pannes on muutus silmale olematu. Vaid rehvi muster on uhkem. [img]http://www.upload.ee/image/5152450/IMG_4633.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5152454/IMG_4639.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.5%
- SQL:
59.5%
]