Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Leidsin rumeenia audifoorumist suht asjaliku K/N mootori õhufiltri teema, kus oli võrreldud K/N ``nn`` sportfiltrit tavalisega. Võrdluseks oli 3.0tdi a5 COUPE, millel dpf eemaldatud, kiip + samamoodi täiesti tühi väljalaske toru otse turbost. Väidetakse, et samal päeval ja samadel tingimustel on originaali ja sportfiltri näitajate vahe erinevate dynotõmmete korral 6-8 HP. Raske on muidugi selle õigsust kommenteerida, aga väidetavalt on vahe suurem kõrgemate pöörete juures. Leidsin siis Tallinnast K/N sportfiltri, mis sobis mõõtudelt ja kinnituselt 1:1 A5 kopsikusse. Kopsiku sisese õhusuunaja lõikasin vahelt veel ära, et õhk otse filtrisse jõuaks. Väljanägemine täiesti originaal. Loomulikult tuntavat vahet minekus ja hääles ei ole.:D Usun, et suurem efekt tekiks siis, kui ka mootoritoru jämedam panna, siis võiks seal olla juba suurem vahejahuti ja turbo jne... [img]http://www.upload.ee/image/4744207/IMG_4065.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4744210/IMG_4067.JPG[/img] Üks veider asi audi poolt on salongi õhusüsteem. Filter on peale ventilaatorit. Foorumites on palju juttu ka ventilaatori vilisemisest tänu tolmule ja ise tehtud filtritest. Espakis müüakse parasjagu head porolooni selle jaoks (tegin ta tegelikult veel poole lühemaks). [img]http://www.upload.ee/image/4744205/IMG_4070.JPG[/img] Olulisematest asjadest tegelikult oli sellel autol olemas ainult ohukolmnurk. Tulekustuti sain ülevaatuspunktist. Tõkiskingad ja kompressor ka tänaseks leitud. 12V Kompressor teraskestaga kuni 7 bar ja sobib päris ``heavy duty`` maasturirehvide pumpamiseks, samas jube äge väike ja kotikeses. Tõmbekonks 2012 skoda octavia oma(audi kirjadega...) ja 2013 passati tungraud. Rehvivahud kah olid oma varudes. [img]http://www.upload.ee/image/4744202/IMG_4060.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.6%
- SQL:
66.4%
]