Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kas just üleliigne aga tühja koha armatuuris täitis kenasti ja nuppu on lihtsam isegi vajutada, kui seda kangi koguaeg sikutada+nokitsemisvajaduse rahuldamine ka:) Tänud ka Gunnark, kes aitas väikse bit näpunäitega liiga eredalt põleva aktiivse reziimi maha võtta. [img]http://www.upload.ee/image/4735011/IMG_4005.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735013/IMG_4006.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735014/IMG_4010.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735016/IMG_4008.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735017/IMG_4009.JPG[/img] Üldiselt juba pikemalt haudusin plaani autole normaalne voolujoonelisele ja kiirele välimusele vastav hääl saada. Lõpuks peale erinevaid variante tundus kõige odavam, aga samas mõjuvam ja soovituim lahendus otsetoru ja ei pidanud grammigi kahetsema. See hääl on lihtsalt ülihea, mis sealt tuleb. Samas kohapeal tiksudes(mehisem podin) ja maanteesõidul(1,5k rpm) pole üldiselt vahet kuulda, seega ei väsita ja saad ka vaikselt sõita. Aga 2k RPM ja üles on lõvid ja turbo hääled korralikult väljas. Oma kõrvaga kuulata ja sõita on ülimalt mõnus ning arvutitaga seda edasi anda on raske. Jätsin tegelikult ka täiesti variandi, et saab viimased pütid tagasi panna kerge vaevaga. Uus süsteem siis ilma DPF, ilma viimaste püttideta. Lõppu keevitasin püttide asemele täiesti roostevaba toru koos toetusvarrastega ja seega on otse toru turbost stangeni(cat on). :cool: [img]http://www.upload.ee/image/4735018/IMG_4012.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735019/IMG_4013.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735020/IMG_4014.JPG[/img] Pidurid tundusid juba ammu mitte sobivad ilusa sillerdava välimusega. Sadulad ja kettaplekid olid kergelt roostekarva või lihtsalt inetud. Puhastasin kõik jubinad ja värvisin üle. Ette panin ka audi logo sadulale, et natuke sheffim oleks. [img]http://www.upload.ee/image/4735021/IMG_4042.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/4735022/IMG_4044.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]