Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 quattro 3.0TDI 233kw - 2008 - Martinkuke
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] Ei no muidugi peast võib ju ükskõik mis numbreid väljä pakkuda.[/quote] Ehk siis võikski vaadata 200kw rattast ning ülejäänud spekulatsioonid kõrvale jätta. Stockis tõmbavad need autod rattast 135-140kw. Kas nüüd tuli mootorist juurde 75kw või 70kw ei oma nii palju tähtsust. [quote]Me siin loodame sellega mida düno näitab. [/quote] Düno näitab mootorist täpselt nii palju võimsust nagu sa paned ta näitama. Kui operaator pani, et auto on esivedu, siis võtabki esiveo kaod. Paljudel dünodel (nt. dynapack) on kao number üldse käsitsi sisestatav. Kui tahad võid panna 5% või panna 25%, ise tead. Teised dünod, nt. Maha mõõdavad peale gaasi lahti laskmist hõõrdejõudu pöörete langemisel ning mõned ei näita üldse mootorist jõudu (Mustang, Superflow). Aga nii palju ma ütlen, et ma ei ole teps mitte ainult ühe Audiga ainult ühes dünos käinud. Ei Superflow, Dynapacki, Dyno Dynamicsi, Maha ega ka Mustangi dünodega ei ole ma tehase jõudu mitte ühegi torseni nelikveoga Audiga kätte saanud, kui kadu 20% ei võta. Pigem on see olnud lähemale 22-24% sõltuvalt dünost. Seetõttu, kui keegi tuleb ja väidab mulle, et torseniga quattro kadu maagiliselt 15%, siis see on risti vastupidine sellele, mida kõik minu kogemused näitavad ning 176kw 3.0 TDI-l 15% kaoga tuleb mootori jõu number dünos 160-165kw kanti ning 2.2 turbol stock jõud ka alla 160kw nende arvutustega. Jne. Ehk teisiti öeldes on kaks varianti - Audi valetab kõigi oma autode võimsust suuremaks, kui tegelikult või siiski ei ole Quattro kadu ikka 15%, nagu sa väidad. Kõige tähtsam on ehk see, et inimesed saaksid aru, et ainus, mida düno mõõdab on ratta jõud ning sedagi korrigeeritakse ja kõik ülejäänud jõud on nii ehk naa puhas arvestuslik väljamõeldis ning igat düno saab panna sinna näitama mida iganes. Rohkem pole midagi lisada selle teema kohta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 quattro 3.0TDI 233kw - 2008 - Martinkuke
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.0%
- SQL:
59.0%
]