Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 2.3 - 1991 - kki
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kki[/i] Kevadel sai kasutaja butan käest ostetud autole uus käigukast, sest olemasolev undas ikka korralikult, eriti suurematel kiirustel, ilmselt difri laagrid läbi vms. Ostetud kast sai kontrollitud Tõukuris, vahetati üks laager ning simmerid. Täna lasin ära vahetada Vagrem-is, nüüd on hoopis teine asi sõita :) Muudest vahvatest asjadest veel - sai paigaldatud uus radiaator, vana lekkis ning võttis pool liitrit vedelikku sajale ning kasutajalt mnjah ostsin Audi originaal valuveljed suveks. Püsikiiruse hoidja on ka paigalduse ootel. Natuke muret ka.. Täna koju sõites kadus poole sõidu pealt ära õlirõhk, madalatel pööretel. Kõrgematel pööretel tõusis rõhk selliselt, et vähemalt õlikannu tuli kustus ära ja sai niimoodi koju sõidetud, kuid tavapärast 3-5 barist rõhku enam ei näinud. Õlirõhu näidik käitus ka imelikult - mõnikord viskas seieri päris lõppu ning siis näitas jälle madalat rõhku. Mida kahtlustada võiks? Ilmselt andureid mitte? Sest neid on 2 tk, üks mis annab madala rõhu korral häiret spidoplokile ning teine, mis annab infot näidikutele. Ebatõenäoline, et mõlemad korraga otsa said. Kas lõpnud plokikaane tihendi puhul võib selline asi ette tulla? :/ Kergelt niiske sealt tihendi servast on, kuid see oli nii ka enne, kui rõhku näitas kell 3-5 bari.. OK, isegi kui niiviisi immitseb kergelt, kas see mõju on selline, et rõhk nii palju ära kaob? Õli tase on normis, värvus on OK, paar kuud tagasi vahetasin õli ja koos radikaga ka jahutusvedeliku. Peale sõitu oli jahutusvedeliku paisupaagis rõhk, aga sooja mootori puhul peaks see normaalne olema? Salong läheb ka ilusti soojaks. Mida veel võiks kontrollida, või oskaks keegi juba diagnoosi panna? *murelik* [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 2.3 - 1991 - kki
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.8%
- SQL:
67.2%
]