Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 plus ümberehitatud 2,5tdi-ks (müüdud) - 1996 - freelander
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: veekaheksa[/i] Ma siis kirjutan kah veel midagi huvitavat siia... [quote][i]Algselt postitas: veekaheksa[/i] Uhh: 1. Moto on ACE asemel AHK( esimesel S8'l on AKH, ehk jälle erinev ) 2. Otsesüüde(jagajaid netu) 3. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l) 4. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine 5. Sisselaskel on meh. klapiajam 6. Veljed tehasest eridisainiga 7. Sumps teise ehitusega(X-toru ei ole) 8. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled) 9. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17) 10. Aju on erinev 11. Nukkvõllid on vihasemad 12. See fakt, et S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest 13. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk 14. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks 15. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni PS! See on kopipeist samasugusest teemast, ja algselt minu post. PS2! Neid erinevuseid on veelgi... [/quote] Kui nüüd aus olla, siis peale sinu ümberehitust ei jää just palju alles, mis asjast asja teeb(ja asjast teeb asja ikka TEHNIKA, mitte selle puudumine). See on selle ajastu auto, kus erinevat mudelinime seal siltidel õigustas ikka tehnika erinemine, mitte chip ajuplokis ega erinev silt ise. Kui sa selle asjaga ilusti oled lõpule jõudnud, on sul auto, mis ainult VIN-koodi poolest PLUS on/oli, pidureid on paljud enda masinatel paremaks ehitanud. See, et see mingi ERILINE auto peale ehitust on, ma ei arva, pigem oli ta eriline just enne. Nüüd äkki sa paneks siia ka ilusti kirja, mis sul täpsemalt 'üle' hakkab jääma, siis saaks vast ise kah mõne originaaljupi võrra oma autot edendada. Katalüsaatorid huvitaks eriti. Ja mõed sisujupid, mis mul katki on läinud. Mis nr tähed su masinal on kui tohib? Muidu jõudu soovides, veekaheksa [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 plus ümberehitatud 2,5tdi-ks (müüdud) - 1996 - freelander
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.2%
- SQL:
58.8%
]