Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 plus ümberehitatud 2,5tdi-ks (müüdud) - 1996 - freelander
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: freelander[/i] Teen siis ise teema, kes laidab, kes kiidab. Kuna igavus tahtis vahepeal ära tappa ning huvi oli ja võimalust samuti, siis sai koju toodud üks S6 plus. Tekkis mõte teha sellest diisel, õigemini sellepärast ta ju tuua saigi. Masin on 1996a 4,2 v8 240kw manuaal, mis tombas ikka suht naeratuse näole. Plaanis peale panna r5 103kw tdi mootor, ehituse käigus vahetada kõik vajalik. Tähelepanuväärsemad lisad: Elektrilised mäludega istmed 4x soojendus, katuseluuk klaasist el, xenontuled, bose heli, ülejäänud selline tavalisem asi mis S6 ikka, servotronic rool jne... Mis on siis S6 plus juures teistmoodi kui tavalise S6-l ( jätan tehnika välja ): 1. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l) 2. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine 3. Veljed tehasest eridisainiga 4. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled) 5. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17) 6. S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest 7. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk 8. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks kroomiks. 9. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni 10. lagi jne on kõik tumedat värvi, kohtvalgustid mustad jne... 11: tagaluugispoiler piduritulega 12. S6 plus rool 13. S6 plus käigukangi nupp ja kindlasti muudki, mis meelde ei tule. Mootor, käigukast,sisu(nahk ei meeldi endale ) plaanis maha müüa, mis toob peaaegu masina 0€ eest kätte. Vb jääb sisu alles, aga seda näitab aeg, kuid siis lähevad istmed uuendamisele ja keskele alacantra. Vaikselt otsin diisel doonorit, seega kui kellelgi hea hinnaga pakkuda siis ps voi 56217650, vahet pole kas esivedu või quattro aga pean olema 103kw ja korras mootoriga!!!! Kindlasti läheb alla ka lukuga tagadiffer. Masin on plaanis valmis saada lähima kahe kuu jooksul. Kiirustama ei hakka. Esialgu ilusti käima ja korda, siis arvele tdi-na. Peale seda keretöödesse, kuna iluvigu omajagu. Esialgu ei oskagi midagi rohkemat rääkida, eks kui meelde tuleb siis kirjutan, kui küsimusi siis julgelt. MIKS? Seepärast, et sellise varutuse, välimuse, sisu, sillaosaga diislit ei ole võimalik osta. Ning huvitav on alati ise midagi valmis ehitada. uuendused: 13,01,2012 Paar päeva tagasi oli veel masin selline: [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/terve.jpg[/img] Täna sai mootor maha võetud koos kastiga. See nädal võtan juhtmesiku ja kõik välja. [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/mootor%20maha.jpg[/img] 15,02,2012 Nii tänased tööd: 1) arki esitatud avaldus ümberehitamiseks 2) mootori juhtmestik maas, esialgu ei tundu väga keerulist midagi, aga no eks me näe. Pilte ka: [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/mootor.jpg[/img] [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/mootor%20maas.jpg[/img] [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/sisu%20pool.jpg[/img] [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/sisu%20laiali.jpg[/img] 14,03,2012 Sai toodud diisel quattro doonoriks 15,03,2012 Nii täna siis sai doonoril moto ja juhtmestik maha. Mina ütlen et midagi eriti keerulist ei ole tulemas vist. Kuna mootor ülimalt puhas ja lekkeid pole, siis mootori poole pealt, mingeid erilise remondi asju ei tule. Raamsaale poldid vahetan ära, kuna see nõrk koht neil, eriti kui järgi aidata. Siduriketas läheb vahetusse esialgu koos survelaagriga. Eks paistab vb midagi veel. [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/doonor%20moto%20maas.jpg[/img] [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/doonor%20moto%20maas1.jpg[/img] 19,03,2012 Mootor peal. Vaja immot arvutiga tuvustada autole. [img]http://freelander.planet.ee/ehitamine%20s6%20plus/mootor%20peal.jpg[/img] 20,03,2012 Mootor käib. 21,03,2012 Nina ja muude asjad kokkuladumine. 22,03,2012 Sumpa tegemine 23,03,2012 Auto arvele ja ülevaatus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 plus ümberehitatud 2,5tdi-ks (müüdud) - 1996 - freelander
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
55.7%
- SQL:
44.3%
]