Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] No dünodes on ka vahe sees. On suur vahe kas on korralikult piduriga või inertia düno. Inertia düno tavaliselt joonistab päris ilusad jooned aga spoolimine on tavaliselt kehvem kui tee peal. Selle jaoks on piduriga dünod kus saas timmida kui palju pöörded tõusevad sekundis ja sedakaudu asjakohta õige pildi autost. Freeseri postitatud pilt on inertia dünost, neljanda käiguga tõmmatud. Enam vähem tee peal vastab kolmandat käiku. See on VP5 nukaga, mis peaks Freeseril ka olema? Stock nukaga spoolib mingi 2-300rpm varem aga ei tõmba eriti üle 5000. Mootor on ALH (90hp), kus 11mm pump, vp5, gtb2260v, gridle ja kaan tehtud. See oli aastal 2012. Peale seda autole tuli BW S356V turbo ja suuured pihustid ja nos ja tuligi väljä 470 Need kes siin nutavad et "alla 3000 ei ole midagi", ei ole lihtsalt sellisega ise sõitnud. Kui siin nii kõvasti neid pilte vaadatakse siis asjale võib perspektiivi anda see asi et stock AFN on 235nm @ 1900rpm ja ALH 210nm @ 1900rpm. Ei tea kuidas need stockina isegi väljä lastud kuna "alla 3000 ei juhtu midagi". Pumpdüse moottoris see turbo tegelt spoolib veel paremini kuis VE mootorites, näiteks siin üks selline, juhul kui keegi pilte tahab imestada: http://s786.photobucket.com/user/Antti_Ka/media/seka/GOLF_BKD_GTB2260VK_R1287.jpg.html - neljanda käiguga ja piduriga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]