Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Prj tee omale selgeks et Gt2260v on bmw turbo mis on suht vana aga GTB2260v on audi 176kw masina pealt mis on 1,9tdi peal üks parimaid turbosi. Seda turbot kasutatakse suht palju laias ilmas ja ta toimib ideaalselt . Kasutan ka oma seat leonil sama turbot ja töötab ideaalselt ja spoolib nagu originaal. [/quote] GTB2260 on sisuliselt vaid tiiviku vahe ning kindlasti ei spooli see nagu 1.9 originaal, kui ta 176kw mootori pealt annab täisrõhu alles 1900 pöörde juures. Seda kinnitab ka hulgaliselt dünograafikuid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]