Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] :D Kiirusest jääb puudu, et R kleepida juurde. S-mõõdu annab oma näitajate poolest ilusti välja või enamgi ja välimus ka sarnane, see nagu veel ok. Väljalaske kohapealt nüüd midagi plaanis pole, vaid eelpool mainitud downpipe tahaks lõpule viia. Praegu ju on turbost otse torud taha välja. Pole DPF ega pütte(+ jäme roostevaba toru), seega see hääl on niigi päris ogar diisli jaoks. Järvevana tunnel on alati 3,5k pöörde piires. :D Ma pole kindel, kas RS pütid siin midagi väga juurde enam annavad. Tänaval paarutades on röögatus võimas ning ma arvan, et RS pütt seda lisaraha ja emotsiooni võrdelisse seosesse ei viiks enam. Nende hind kindlasti on ka naeruväärne. Vosseneid vaatasin ka 5 kodaraga ja see concave stiil kuidagi ei meeldinud/ei tõestanud ennast ära mu jaoks. Sellise velje jaoks peaks olema suured keraamilised pidurid, mida sealt vaadata + lisaks on see Vossen juba nii played out tänu oma odavale ja kättesaadavale replicale. See velg on minujaoks midagi teistmoodi ja detsembri kuus sellisega ringi veereda pakub omale ka nalja-nähes kaasliiklejate reaktsiooni. Vedrud on jah HR OE Sport, aga väidetavalt -30-35mm. Kui ta ta nüüd väga vedel ei ole, siis ma ei muretseks, kuna mulle veidi sobiks isegi pehmem vedru, sest velgedel suhteliselt madal rehv niigi ja puuveo kärule annaks see natukene nõtkust. Kui ta päris paadiks kisub, siis peab ringi mõtlema. Kui küsid mingeid konkreetseid plaane, siis peale downpipe polegi. Asjad, mis mulle veel meeldiks oleks muidugi s5 mustad täiselektrilised istmed(sisu 1500 EUR), RS tagaluuk active-tiivaga(luuk, tiib, juhtmoodul, nupud 1500 eur), S5 Caractere esistange koos servas olevate õhuvõtu lõpustega. Lüües nende ostu, viimistluse ja ehituse hinna kokku, tasuks pigem peavalu ärahoidmiseks kanaaridele sõita. Juppide näol on siia ostust alates niigi valusalt sisse saanud laduda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.9%
- SQL:
56.1%
]