Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kevadeks oli jalavarjudega häda käes. Valik oli lihtne, kuid samas keeruline. Kas valida RS4/S5 speedlinid 20x9 või custom veljed. Viisakaid speedline muidugi saada pole ja replicat ei taha. Leidsin 2014 aastal Ameerikast Soome imporditud MHT Forged Vendetta special color veljed. Väga haruldased euroopas. Tegu on tellimuse peale Ameerikas valmistatud custom velgedega. Tellimisel saab valida nii suurust, laiust, offseti, keskosa värvikoodi, kui ka rantide viimistlust. Tasub mainimist, et uutena maksis Soome kodanik nende eest kokku 6800 eurot koos transpordiga üle ookeani. Veljed on kaheosalised ning topelt ventiilisüsteemiga. Üks ventiil on sisemise serva lähedal, ehk velje taga, teine on keskosa sees. Miks vajalik, ei tea. Ka velje peale on märgitud kõik mõõdud ning see, et tegu on custom lahendusega. Kuna need olid ennem Mersu all, siis on seal hetkel veel mersu kapslid. Esiveljed 20x9 ET28 ja taga 20x10 ET40. Rant on nii ees kui taga päris pöörane. Mõned kerged kahjustused on keskosa peal. Pean mõtlema, kas need nüüd niiväga häirivad. Ma eriline tähenärija tühiste kriimudega pole. Lisaks velgedele on Belgast siia teel ka HR sport seeria vedrustus. Puudu on hetkel rehvid. Natukene peab tööd tegema laiuste ja kõrguste valikul, et diameeter paika saaks. Rööbe ja laius pole niivõrd olulised quattro puhul. Rööbe on praegugi suurte flantside tõttu originaalist erinev. Uute velgedega tuleb flantside valik üle vaadata ja olemasolevad ilmselt õhemaks treida. Või eest ära võtta ja taha tõsta lihtsalt. All ka link, milline auto kevadel välja näeb. Lingil olevatel fotodel samuti sarnaste mõõtudega veljed ja HR sport vedrustus. http://forums.audizine.com/features/photos.php?aid=23&niid=168&p=1 [img]http://www.upload.ee/image/5377603/IMG_4985.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5377605/IMG_4983.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5377606/IMG_4986_-_Copy.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5377608/IMG_4990.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5377610/IMG_4993.JPG[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5377609/IMG_4995.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]