Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: freeser[/i] Sain just naerda korralikult :D See pole bemmi turbo mis tuleb 1,9-l alles 3000 pealt järgi, see on audi oma[/quote] Nendel turbodel ei ole vahet peale välise kuju. Audi V6-l tuleb GT2260VK järgi 2100 pöörde pealt debiilse kollektori konstruktsiooni tõttu. [quote]ja nii kui gaasi vajutan tuleb turbo järgi ja kuskil 2200-2500 on mul 1,7bar käes ja hetkel rohkem ei tahagi tootma panna kui alles seadistamisel[/quote] 1.7 bari jaoks ei ole seda turbot vaja, ta toodab kolmese peal ka rohkem ning kolmandaga on 2200 pealt tühjus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.7%
- SQL:
80.3%
]