Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: DonNiger[/i] Kahjuks saan masinaga tegeleda ainult mõned tunnid reedeti :( Kipub venima. Eile oli plaan kokku panema hakata kuid selle asemel kaotas mootor veel elutähtsaid organeid. Mõlemad kollektorid, ERG ja kõik, mis nendele ette jäi. ERG nägi siis välja selline. Kusjuures see on olnud peal 2 aastat ning umbes 40 000 kilomeetrit. Pildid tehtud mobiiliga, ning sellest ka kvaliteet nagu on. [img]http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/17527687b6a586_o.jpg[/img] Sisselaske kollektori seintelt kraapisin ka seda pigi maha, selline 3-5 mm kiht. Kohutav, mida mootor peab sisse hingama. Siibri vaakumklapi varda (plastist) suutsin ka poolek murda :mad: Oleks pidanud pikemalt sooja kätte panema. Altpooltvaates ei tulnud pilt välja, aga sellest ~25mm avast oli järgi 10. Väljalaske kollektori võtsin maha seoses sellega: [img]http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/1752768384249f_o.jpg[/img] Vasakul siis üsna vähe sõitnud 2.0 TDI (vist 125KW) mootori turbo. Natuke suurem. Külm pool istub vanaga kokku nagu rusikas silmaauku. Samuti on 1:1'le õlitus. Turbo kinnitus kollektorile on ühe auguga 5mm mõõda (ehk siis üks auk tuleb suuremaks puurida). Seda tehes ei jääks turbo mootoriga paralleelselt vaid külm pool natuke üles. Kuid vahele mahub isegi paremini (külma poole peal on esimene vahejahuti (või siis mingi esmane jahutus). See võtab natuke ruumi kuid kui turbo jääks nurgaga, ei oleks vaja mingeid torujuppe ise välja mõtlema hakata - vana istub otse külge. Samuti ei istu väljalaske kati kinnitus (suka õigemini) - sinna oleks vaja teha üsna lihtne poolkuu. Olengi nüüd kahevahel, kas hakata seda külge pookima või mitte. - mõlema kollektori poldid olid suhteliselt lahti. Kui seee paisumisruumiks, siis seda oli ikka jäetud mehiselt. Vana turbo näeb välja selline: (pilt on kehva kuid sakilised ääred äratuntavad) [img]http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/175276859a991d_o.jpg[/img] Kuumakoda lahti ei tule mingi valemiga, väga peksma ka ei hakka. Samas labad, mis kartsin, et ei funktsioneeri, töötavad ilusti ja kergelt - teatud nurga alla on neid näha. Hilisem kontroll: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html (4-5 käik 3500 rmp on umbes 160 km/h :D) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.7%
- SQL:
70.3%
]