Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 quattro - 1990 - Kassu321
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kassu321[/i] Mina olengi see tulevane "spetsialist". Tühikäigu mootor oli endal varasemalt olemas. Pritsepead ei puutu, sest seal pole seda reguleerimiskruvi kah näpitud (terve kate). Elementaarseid asju nagu vaakumi lekete kontroll, andurite mõõtmine oskan ise teha. Sellel autol ei ole mitte midagi keerulist. Lihtsalt tuleb asjasse süveneda. Sai koolis korra pistik taha visatud, kuid arvuti ei hakanud autoga koostööd tegema ning jäigi see ära. Üht teist sai veel vaadatud ning vahetan ühe anduri ära, mis asub segusiibri küljes (peaks olema tühikäigu andur). Tellisin ära ka salongi radika (139.- ilma soodustuseta) ja täna peaks pingutusrulliku ära ostma. Siis saaks rihma ka ära vahetada :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 quattro - 1990 - Kassu321
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.0%
- SQL:
70.0%
]